Bytt kamrem + vattenpump på en skodajäkel.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
Typ samma som ovan, fast till 18:15 istället.
Har nu fixat till en liten sak som skriver ut nuvarande utetemperatur i avatarbilden jag har här och automatiskt uppdaterar den var 15:e minut, men det roliga slutade ju när jag märkte att man inte kan använda externa bilder som avatar här...
Testbild som inte uppdateras (jepp så kallt ute nu):
December 6, 2006
Arbetat mellan 13.30 - 17.00.. typ.
Kommer hem och börjar laga morgondagens mat á Willys frysta Kycklingfilér.
10-14 minuter i ugn.. står det på förpackning. HA ! Hade inne dom i 45 minuter och dom fick en brun liten fläck på sig.. tröttnade totalt så slängde dom och började steka fiskpinnar istället 🙁
October 22, 2002
Haft en helvetesvecka som jag egentligen bara vill glömma.
Måndag:
Generatorras på Passaten
Tisdag:
Nätagget till datorn lämnar in för gott
Onsdag:
Kostar 7200 för generatorbyte
Torsdag:
Fick inga pannkakor pga att bilfan (Opel Ascona) stannade mitt i en rondell i Sala. Hann inte träffa tjejen heller.
Fredagnatt:
Har nu fått Opeln att gå som den ska efter att justerat tändning, brytarspets avstånd och smörjt upp och gått igenom allt vad som har med tändning att göra. Ombes. senare idag på den.
Utöver det så har jag jobbat 19-06 söndags, 17-04,30 måndag-torsdag.
Nu är det iaf helg. JIPPIEEE!!!
Edit:
Veckans största glädjeämne var att jag fångat musfan som gäckat mig i snart 2v tid. Musen käkade upp osten i fällorna utan att dom slog igen. Slug rackare var det men nu är den DÖD!
Mmm, byte av stötdämpare + hjulinställning på en Audi A6 (Skitkul, fråga närmsta bilmek vad dom tycker om VAG's produkter och hjulinställningar på dessa. 🙁 ), och sedan byte av bromsbelägg runtom på en Volvo V40 (Rejält ihoprostat i 2 ok.) är väl i stora drag vad man uträttat idag.
Nu är det duschen och raka haka som gäller, sen tacomiddag hos fjällan.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)