October 22, 2002
Kört konbana med imprezaklubben. Åkte min Golf GTI -88 eftersom jag ställt av Imprezan. Blev inte såpass mkt efter trots att det saknas allt vad väghållning och ca: 100-150hk i golfen.
Spelat poker med några kompisar, backade ca:100kr vilket är skitsamma eftersom det är skoj.
Nu ska jag åka till tjejen och sova, är trött efter knappa 3h sömn natten som var.
Hulto wrote: ilgadd: Grattis!
Själv har jag gjort högskoleprov, det gick helt okej 🙂
Danke.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Servat, lagat, krängt däck mm. mm på bilar hela dagen.
Körigt med däckjobben nu när snön visat sej, samma panik och jäkt varje år.
-"Ooops fasen, det kom visst snö i år också".
(Själv har jag inte haft tid att skifta till vinterdäck ännu. )
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
fisken wrote: Mött Snorch utanför "rutiga huset"?
Jepp, i dimman. 🙂
Var lite smådryg den där dimman på vissa ställen, runt Arboga och Örebro var det riktigt illa. Nissarna som körde på dagen hade byt bil med en annan linje så jag fick köra deras bil till Gävle, och halvljuset var så grymt dåligt att man knappt såg vägen. Helljuset var för den delen inte bättre. Tur man fick tillbaks den rätta bilen i Gävle. 😛
October 22, 2002
Snorch wrote: Jepp, i dimman. 🙂
Var lite smådryg den där dimman på vissa ställen, runt Arboga och Örebro var det riktigt illa. Nissarna som körde på dagen hade byt bil med en annan linje så jag fick köra deras bil till Gävle, och halvljuset var så grymt dåligt att man knappt såg vägen. Helljuset var för den delen inte bättre. Tur man fick tillbaks den rätta bilen i Gävle. 😛
Dom sa det några jag pratade med, visste knappt vart dom var. 🙂
Nu får vi se om snön dom har hotat med kommer idag eller ej. Men vad gör de, bara att ratta fram ändå. Hoppas att alla bilister är hemma och slänger på vinterdäcken.
Är din bil stationerad i Edsbyn?
Kom på att det är väl Alftafrakt du kör för? Kom på de för 1v sedan att det måste vara så.
March 14, 2001
fisken wrote: Dom sa det några jag pratade med, visste knappt vart dom var. 🙂
Nu får vi se om snön dom har hotat med kommer idag eller ej. Men vad gör de, bara att ratta fram ändå. Hoppas att alla bilister är hemma och slänger på vinterdäcken.Är din bil stationerad i Edsbyn?
Kom på att det är väl Alftafrakt du kör för? Kom på de för 1v sedan att det måste vara så.
Nej det var inte mer än att jag visste vart jag var ett tag. 🙂
Snö eller inte, jag är ledig till tisdag så jag slipper skiten 😉
Nepp i Alfta, eller 5min utanför, och jepp, det är dem jag kör för.
4 Guest(s)