March 14, 2001
Lord_Kvadd wrote: Snorch: Då kanske man ska höra med dig om man behöver några kretskort etsade? Och det är ju klart vi vill se projektloggar! 😀
Det kan du göra 😉
Drar nog ut på tiden med ett första test av förstärkaren då jag upptäckte ett stort (eller egentligen "litet") fel på kortet jag etsade, så ett nytt måste göras. 😛
December 6, 2006
Åh vilken lugn dag..
Vaknade vid 10.30.. gick upp och gjorde 4 rostmackor ( va längesedan jag åt sådan liten frukost ).. vid 13.30 tiden blev det till att steka fläskfilé med pommes.
Poff så var klockan 19 och man blev inbjuden till "chefen" och deras familj för middag samt filmkollande och lite annat pyssel =)
Mycket trevlig dag.
Vart till Sundsvall och hjälpkört hem en bil (Saab 9.5 -98) åt min kusin och fixat med bromsarna på fjällans bil. (Låg på på höger bak)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Arbetat mellan 09.00 - 18.30
Ja, vad har man gjort idag.. började dagen med att hämta ladugårdsinredning på granngården.. fick även se en mjölkrobot.. fan va coolt. 😎
Kände mig som ett barn i ett.. ett.. hmm vad är ordspråket nu igen ?
Jaja.. sedan var de hem och hämta hem sinkor, ungdjur samt spola av inredningen.
Vette fasiken vad man mer gjort.. dagen går så fruktansvärt fort ute på gårdarna.. helt underbart. Kvällsmjölkat, varit kock åt 40-50 "personer".. blandat mat åt i helsike mycket.. över 2 ton. :bgrin:
Renoverat bromsok, bytt bromsskivor/klossar, felsökt en Mitubishi, bytt ett bakhjulslager, lagt om ett gäng däck och fakturerat. En ganska vanlig dag på jobbet mao.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Vaknat klockan två i natt och försökt somna om. Skiter nog i sömnen och slutar tidigt idag istället.
EDIT: Lyckats avsluta en väldigt produktiv dag med att backa in med fronten in i en betongvägg... Blir till att gå upp imorgon och skruva dit kofångaren från min andra 205:a. Jag som behövde en sovmorgon.
2 Guest(s)