April 24, 2007
Mean Machine wrote: Vaknat klockan två i natt och försökt somna om. Skiter nog i sömnen och slutar tidigt idag istället.
EDIT: Lyckats avsluta en väldigt produktiv dag med att backa in med fronten in i en betongvägg... Blir till att gå upp imorgon och skruva dit kofångaren från min andra 205:a. Jag som behövde en sovmorgon.
Nu förstod inte jag riktigt vad du lyckats göra 😕
March 14, 2001
nvidiaamd wrote: Nu förstod inte jag riktigt vad du lyckats göra 😕
Svängt samtidigt som han backade, varvid fronten (eller mer rätt sidan av fronten kanske) stuttade i väggen?
Jag har jobbat idag, från 06:00 till 18:00, är så sjukt less på skiten. Får se hur det artar (eller urartar) sig imorrn, kanske måste skjuta någon, eller köra över är nog mer lämpligt.
February 12, 2003
Snorch wrote: Svängt samtidigt som han backade, varvid fronten (eller mer rätt sidan av fronten kanske) stuttade i väggen?
Huvudet på spiken. Förstår fan inte hur det kunde bli så mycket skada, men fransk plast anno 1991 är väl inte direkt hållbar, speciellt inte sådan som är mer eller mindre gjord för att gå sönder.
Good thing is, jag har en annan kofångare till bilen jag funderat på att byta till ett bra tag nu, då den jag körde sönder redan hade en ganska ful spricka i sig, bad thing är att jag fan inte orkar, eller hinner, just nu. Får ge mig på det när man faktiskt ser vad man skruvar med imorgon bitti. Att lite av lacken skrapades upp är ju ingen höjdare heller, men så jävla vacker var den inte innan heller. 🙂
April 24, 2008
Mean Machine wrote: Vaknat klockan två i natt och försökt somna om. Skiter nog i sömnen och slutar tidigt idag istället.
EDIT: Lyckats avsluta en väldigt produktiv dag med att backa in med fronten in i en betongvägg... Blir till att gå upp imorgon och skruva dit kofångaren från min andra 205:a. Jag som behövde en sovmorgon.
:needpic:
OnT: Jobbat 😀
Träffade en gammal bekant på bensinstationen i grannbyn nyssens, han hade precis fått hem sin Bentley -95 Turbo R (Importerad).
Fi fasen en sån kärra, svulstig som en rejäl skinnsoffa och ett Garrett turboaggregat som förde tankarna till avdelning tung lastbil..
Såg ut ungefär som denna:
[Image Can Not Be Found]
I övrigt så har det skruvats bilar och skiftats däck mest hela dagen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Delph1 wrote: Lyckades dock övertala tjejen inne på Bianco att göra ett undantag för mig och beställa hem ett par herrskor från Bianco när de egentligen bara har damsortimentet.
Så det är inte så att du beställt hem ett par damskor då ? 😉
--
Har tagit det ganska lungt.. hämtade en borrmaskin ute på landet och borrat i ordning en liten om-konstruktion av IKEA;s lackhylla så nu får förstärkaren plats emellan hyllan.
Ser riktigt skapligt ut nu faktiskt =)
Velat fram och tebax angående vilken laptop jag skulle köpa.
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)