March 10, 2002
opA87 wrote: Har inte gjort ett jota idag.. enda gÄngen man varit utanför dörren Àr nÀr man var nere pÄ lanthandeln och handlade lite marmelad =)
Tittat klart pÄ Gudfadern serien dock, 3:an Àr en riktigt cool film =)
Oj du Àr nog ganska ensam om att tycka det. Hur kan man titta igenom triologin och fastna för trean? :s
Idag har jag trÀnat och tittat pÄ serier.
Svurit ve och förbannelse över Windows Vista... igen... Men men, ger det nÄgon vecka Ätminstone innan jag kör in XP..
FörstÄr varken vitsen eller logiken i att leverera ett 32-bitars Windows Vista i en laptop med Core2Duo med EMT64 och 4GB RAM??
đ
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2005
PÄ skolan dÀr jag praktiserar som en kombinerad VaktmÀstare/Datortekniker pÄ Macintosh, har jag knappat in uppgifter i en databas i tre dagar nu.
Det blir ca. 40 poster pÄ en förmiddag som jag hinner.
Sedan Ă€r man hemma och roar sig med PCÂŽn och kopplar av đ
April 24, 2007
ilg@dd wrote: Svurit ve och förbannelse över Windows Vista... igen... Men men, ger det nÄgon vecka Ätminstone innan jag kör in XP..
FörstÄr varken vitsen eller logiken i att leverera ett 32-bitars Windows Vista i en laptop med Core2Duo med EMT64 och 4GB RAM??
đ
De flesta anvÀndarna kan inte sÄ mycket som datorer och OS sÄ dem kommer att tanka första bÀsta versionen av mÄnga program och dessa funkar inte alltid i X64 och X86. DÄ tror konsumenten att det Àr datorns fel och kanske skickar pÄ RMA i onödan. rimligt? :bok:
August 18, 2006
nvidiaamd wrote: De flesta anvÀndarna kan inte sÄ mycket som datorer och OS sÄ dem kommer att tanka första bÀsta versionen av mÄnga program och dessa funkar inte alltid i X64 och X86. DÄ tror konsumenten att det Àr datorns fel och kanske skickar pÄ RMA i onödan. rimligt? :bok:
Han kanske snarare undrade varför dom lÀgger in ett x86 operativsystem om datorn Àr utrustad med 4GB Ram? MisstÀnker jag
FrÄgan Àr om den kom med 4GB Ram eller om de har satt i 2GB extra ram efterÄt?
March 10, 2002
opA87 wrote: Arbetat mellan 09.00 - 18.00... till och med hunnit diska nu ikvÀll, samt fÄtt en ny extern HDD.
Sitter just nu och formaterar om den till NTFS... har bara tagit.. hmm.. 3 timmar och har ÀndÄ 7 % kvar. :z:
Hört talas om snabb formatering?
Idag har jag gjort motsatsen till vad Delph1 gjort. Inte ett skvatt förutom gymmet nu precis.
DrPepper wrote: Han kanske snarare undrade varför dom lÀgger in ett x86 operativsystem om datorn Àr utrustad med 4GB Ram? MisstÀnker jag
FrÄgan Àr om den kom med 4GB Ram eller om de har satt i 2GB extra ram efterÄt?
Correctomundo.
Det satt 4GB i den redan vid leveransen, och frÄgan Àr vÀl om inte supporten blir nedringda i onödan bara för att förklara att det inte finns 4GB RAM tillgÀngligt trots att det bevisligen finns 4GB i burken.
Jag tog iaf för givet att det skulle ligga ett x64 OS i den eftersom det nu var en EMT64 med 4GB RAM..
Iofs Àr det ju ganska snabbt gjort att byta, men ÀndÄ.. TÀnkte ju ge Vista en chans till, dock blir det nog frÄga om dualboot nÀr jag fÄr tid och lust. Just nu sitter jag och ordnar med nÀtverket pÄ jobbet.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
Inte mycket idag mer Àn att vaknat typ.
I natt jobbade jag, vart stoppad i poliskontroll i Köping, halv ett pÄ natten, tog vÀl en liten stund innan man kom ivÀg igen. VÀl hemma lite lagomt sent fick jag reda pÄ att körningen jag har Àndrats lite, alltid sen avgÄng pÄ vÀg hemmÄt sÄ nu vettefan vad jag gör. Ska fundera nÄgra veckor.
March 5, 2002
Jobbat.. skrivit rapport pÄ jobbet till griniga service managers som inte vet vad som skall ha rapporterna till.. stressat hem, betalt 1400 euro i hyra, slÀngt ihop lite kött + makaroner + kaffe, tagit bussen 30min till stan, sett sÀmst standup förutom siste killen som pÄminde rÀtt mkt om Jack Black, sÄ helt kasst var det ÀndÄ inte. Sedan hem, bums i sÀng. gonatt
April 24, 2007
Fackamato wrote: Jobbat.. skrivit rapport pÄ jobbet till griniga service managers som inte vet vad som skall ha rapporterna till.. stressat hem, betalt 1400 euro i hyra, slÀngt ihop lite kött + makaroner + kaffe, tagit bussen 30min till stan, sett sÀmst standup förutom siste killen som pÄminde rÀtt mkt om Jack Black, sÄ helt kasst var det ÀndÄ inte. Sedan hem, bums i sÀng. gonatt
1400 euro đź Vad Ă€r det för bostad?
1 Guest(s)