December 6, 2006
nvidiaamd wrote: Får man fråga vad det blev för bil? 🙂
Självklart får man det.
Det blev en Renault Megane -97:a =)
Fick omprioritera vissa saker när man fick egen lägenhet.. så fick bli en billigare liten bil som ska hålla emellan arbetena.
[Image Can Not Be Found]
Ser ut exakt såhär.. fast inga sådana fälgar.
March 14, 2001
Jobbat inatt och sen jag vaknade har jag inte gjort mycket. Ska iväg och jobba om några timmar igen. Verkar vara blankis på vägen jag normalt åker så kanske måste åka en annan, suck...
Gjorde förresten klart LM185-förstärkaren i helgen:
Vart hyffsat bra, färgen på kretskortet är ju däremot inte så fin 😛
Har inte hunnit testat det riktigt än, men ska väl göra det någon dag när strömförsörjningen är klar.
December 6, 2006
Mean Machine wrote: Så du köpte ett rullande elfel?
Jaja, bättre det än en Volvo, grattis. 🙂
Elfel á lampor som slocknat bakom hastighet / varvmätarn samt fläktreglagen o.s.v ? 🙄
Japp.. märkt detta..
Tack btw ;]
OnT:
Arbetat mellan 08.00-18.00
Även tagit reda på att de går på mellan 2500-3000 kr att byta kamremmen på bilen. Kanske lika bra att göra det nu innan det säger poff.
March 5, 2002
Snorch wrote: Jobbat inatt och sen jag vaknade har jag inte gjort mycket. Ska iväg och jobba om några timmar igen. Verkar vara blankis på vägen jag normalt åker så kanske måste åka en annan, suck...
Gjorde förresten klart LM185-förstärkaren i helgen:
Vart hyffsat bra, färgen på kretskortet är ju däremot inte så fin 😛
Har inte hunnit testat det riktigt än, men ska väl göra det någon dag när strömförsörjningen är klar.
Nice, 10 watt? 🙂
March 5, 2002
nvidiaamd wrote: Fortfarande jättedyrt, något speciellt med lägenheten eller?
Är det så dyrt med bostad där eller är denna väldigt central/stor?
Det är typ dyrast i Europa har jag hört. Jag bor 40 minuter utanför stan, i en tre-rummare. Hyfsat skick på lägenheten men ändå, Irländsk standard är U-landsstandard. 12 euro för en vegetarisk barnpizza, seriöst. Sjukt..
Men men, köper man inte mycket saker så klarar man sig ändå. 😉
February 3, 2003
@Snorch: Niiice, blir alltid så jävla sugen på att löda ihop något roligt när jag ser dina projekt! Men det känns alltid som att tiden inte räcker till. 🙁
Sluta inte posta bilder!
@Bogus: Kewl 🙂 Vi fick inte leka med några brandsläckare eller så. Bara springa ut ur stället. Ut i regnet :arg:
Ontopic: Vår QA-ansvariga attackerade mig med lite hudkräm för en stund sedan. Luktar bara kvinna just nu. Tjafsat om ett påstått beräkningsfel i vårt orderläggningsprogram, vilket vi kom fram till inte var ett beräkningsfel. Nu blir det att modifiera om återrapporteringsformuläret och ta bort två eller fler onödiga tabeller i programmet.
August 20, 2006
Det har inte riktigt varit min vecka :/
Pajjat datorn efter ett tappert försök att överklocka
eller nja, snarare ett tappert försök att återställa CMOS ._.
https://www.nordichardware.se/.....73672.html
Igår : Isfläckar / Isgata
vurpade i en kurva med min 1månad gamla moppe som jag hade slitit ihop 30.000 för att köpa T_T 🙁
Ibland suger livet verkligen, men whatever
shit happens right? 😀
4 Guest(s)