February 3, 2003
Igår tog jag ledigt ifrån jobbet för att vila upp mig lite. Fick städat rummet, dammsugit, våt-torkat golvet och röjt upp lite allmänt.
Sedan drog jag och flickvännen till Lund i snökaoset och såg den nya Bond-filmen på bio.
Helt okey film imho, men lite av Bond-känslan var inte där. Introduktionslåten kändes otroligt lite Bond.
Därefter bokade vi bord på en restaurang, åt fondue sedan hem och däcka.
En av de bästa fredagarna på läääänge 🙂
Vaknade med feber och konstaterade att sonens förkylning bytt ägare.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Satte på mobilen på morgonen och vaknade med orden;
"Vill du sprida skit ? Ring"
Så det va bara att ta sitt pick och pack, åka iväg och sprida skit under sin lediga dag som gått.. och jag säger då det, aldrig mera köra 15-20 tons flytande ekipage på snö / istäckta vägar.. har slirat runt på vägarna hela dagen.. ALDRIG mer.
Livsfarligt, panikartat..
Har även slängt in två tvättar.. funderar på att köpa en pizza nu ikväll med, sätta på någon film.. och bara slappa resten av kvällen. :z:
March 10, 2002
ojdå wrote: Haft lektion i kinesiska följt av föreläsning om organisation och marknadsföring. Sen har jag tvättat och nu ska jag ta itu med att läsa denhär jäkla marknadsföringsboken. Uppenbart en amerikansk författare som fått betalt per sida. Suck...
Är det Kotler? 🙂
Idag har jag tränat och varit chaufför.
Varit hemma och sängliggande, det enda trevliga är väl att internet ramlade igång igen efter nästan 1 månad. Telia verkar väldigt måna om sina kunder.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)