March 10, 2002
ojdå wrote: Hehe det siktar jag faktiskt också på! Tyvärr har de planerat illa så vi måste bli klara med ett projektarbete samtidigt så vi får se hur det går... Men som sagt: Grymt dålig bok på ett så intressant området!
Jag trodde marknadsföring skulle vara skoj. Men efter den jävla boken spyr jag bara av blotta tanken. :/
February 12, 2003
Sedan jag vaknade 23:30 (sov väl en tre timmar fram tills dess, efter att ha dygnat dagen natten till igår) har jag bara försökt somna om, insett att det inte funkar, spelat Football Manager, blivit hungrig som fan och nu sitter jag och skakar som ett asplöv för att jag är så hungrig, trött och fryser, men inte kan sova. Snart iväg också...
March 5, 2002
Mean Machine wrote: Sedan jag vaknade 23:30 (sov väl en tre timmar fram tills dess, efter att ha dygnat dagen natten till igår) har jag bara försökt somna om, insett att det inte funkar, spelat Football Manager, blivit hungrig som fan och nu sitter jag och skakar som ett asplöv för att jag är så hungrig, trött och fryser, men inte kan sova. Snart iväg också...
Har du ingen mat hemma? Det brukar hjälpa mot hunger.
February 12, 2003
Mina föräldrar brukar inte gilla att jag går upp och väsnas i köket, så jävla litet hus som vi har. Fick äta flatbröd och Cantadou till istället. 🙂
Har fortfarande inte somnat, men sedan sist har jag varit i stan och pallat upp bilen på parkeringen för att kunna sätta fast ljuddämparen på den igen, den föll av när jag skulle backa ut från parkeringen på väg hem.
December 6, 2006
Arbetat mellan 10.00 - 18.00.
Efter jobbet har man hållt på och bytt vindrutetorkare till några svin dyra silikonbaserade som är totalt värdelösa ! Antingen har jag någon slags beläggning på rutan ( även efter att ha tvättat ) eller så är de bara ren skit för man rutan blir precis som man behöver ha glasögon efter dom dragit över rutan.
Har även bytt huvudstrålkastarlampor då en av hade gått sönder.. var på G att byta parkeringsljuset med men hade tydligen fått fel lampa.
Upp 04.45 imorgon.. :z: på sin födelsedag och allt..
January 13, 2003
Fått hem en övermysig kamrat så nu behöver tjejen inte känna sig ensam när man jobbar sina sena kvällar. [Image Can Not Be Found]
opA87: Grattis på 21års dagen. 🙂
Edit: Helt klart en kisse i min smak.
[Image Can Not Be Found]
edit2: Jag tror jag fick jobbet. 🙂
[Image Can Not Be Found]
December 17, 2006
beta wrote: Fått hem en övermysig kamrat så nu behöver tjejen inte känna sig ensam när man jobbar sina sena kvällar. [Image Can Not Be Found]
opA87: Grattis på 21års dagen. 🙂
[Image Can Not Be Found]edit2: Jag tror jag fick jobbet. 🙂
[Image Can Not Be Found]
Det är skönt 😛 Ringer polisen ot 😛
December 6, 2006
beta wrote: opA87: Grattis på 21års dagen. 🙂
[Image Can Not Be Found]
Tack 😉
Söt kisse.. är det ett par dynavoicehögtalare samt en yamahaförstärkare jag ser vid TV:n ?
För övrigt kändes det skönt med 10 timmars sömn efter gårdagens 4 timmar.. nu blir det till att fortsätta städa då släkt + vänner kommer vid 14-tiden.
1 Guest(s)