Julpyntat lite, upp med adventstakar och sånt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
Skissat på högtalarlådor.
Testat ett tidrelä med ett relä för att se om det fungerar som mjukstart till förstärkarnätagg, det gör det.
Ritat kretskort till ovanstående mjukstart.
Gjort lite småförändringar i kretskortslayouten till LM1875 förstärkaren, även ritat klart (tror jag) nätaggsdelen.
Var precis ut och ändrade tiden på motorvärmarstolpen. Upptäckte att nu när det är runt 0 grader ute går motorvärmaren knappt 50 minuter, det tycker jag är snålt när det endast är 6A.
Nu ska jag laga lite mat och plocka fram ljusstaken (blir bara en) 🙂
December 6, 2006
skiroy wrote: Fy tusan så värdelös du är! 😉 :)R
Grattis iaf killen... :pidu:
Nu blir man utskrattad på nätet med, polarna man pratat med detta om har man fått ett vrålflabb rätt upp i ansiktet. 😉
Man tackar =)
Delph1 wrote: Grattis, ett år äldre och lite visare 😉
//Andreas
Tackar tackar..
OnT:
Släkt och vänner på besök... riktigt förbaskat trevligt, god mat och underbart sällskap. Nu har jag huvudvärk strax bakom ögat av någon anledning.. riktigt känner hur de gnager.
Resten av kvällen blir bara vila.. nu kan man äntligen ta del lite lungt.
October 22, 2002
Fredag
TV-spelskväll med grabbarna. En jädra massa öl och sprit.
Lördag
Vaknade och var inte i toppform. Tur att middagsgästerna inte skulle komma förens kl 19. Mat, lite vin och sällskapspel.
Söndag
Släkten kommer om 30min. Kanske ska ta och duscha.
All denna uppståndelse är för att jag idag fyller 25år.
Tur är att jag har en kanon flickvän som i princip fixade allt igår när jag låg bakis.
Varit iväg och tatt en liten adventsgran, kalasväder uppåt skogarna, möe snö..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Snorch wrote: fisken, grattis gamling. 😉
edit, opA87 också förresten, fast där passar väl lillen bättre 😛
Tack !
Befinner du dig någonstans mellan 21 och 25, måntro ? 😉
OnT:
Åh vilken dag.. vaknar med lite halvt ont i hals och smått förkyld. Vet inte riktigt vad detta kan innebära.
Lyckades göra en ordentligt god brunsås till middagen.. brukar oftast bara smaka skit men idag kunde jag hälla i mig några dl rätt ner i käften på direkten 😉
Utöver det har man varit inne i stan och handlat, tvättat, diskat m.m.
Morgondagen börjar vid 06.00.
February 3, 2003
Idag har det mest bara blivit vila för min del.
Jobbade igår (inventering på jobbet) för att sedan besöka en polare lite snabbt.
När jag kom hem kom en annan kompis hit och det blev en riktigt skön snacka skit/dricka te och knapra digestive-kväll.
Kom sent i säng p.g.a. att flickvännen jobbade sent.
Vaknade inte förrän klockan halv 12 idag och har verkligen försökt njuta av den lilla ledigheten man har innan det blir en veckas jobb till.
Det blev precis varm choklad och soffmys med flickvännen 😀
1 Guest(s)