ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Tidsdjuret wrote: Såg riktigt mysigt ut Ilgadd!
Det var det också, trots -17 på sina håll.. (-21 i morse. 🙁 )
Var ganska stel i fingrar och tår efter varje "fortåkning" på öppnare ställen.
Dock har jag konstaterat att en kortbandare med orginalmatta (kamlös) inte är att föredra i denna pudersnö. "Snöskotern" framstod mera om en snöslunga.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 3, 2003
Riktigt trevliga bilder, ilg@dd. Själv har man inte snöflinga så långt ögat kan nå. 🙁
Idag har jag bara arbetat i stort sett. Fick tillstånd av chefen att arbeta hemma under helgen och skriva upp de tider jag jobbat, så jag kan få betalt för arbetet också.
Programmet ska presenteras för ledningen på måndag och sedan för kunden på torsdag. Hur jag ska hinna med allt detta plus mina ordinarie arbetsuppgifter ska bli, minst sagt, intressant.
Ett ljus i mörkret var annars magi-showen "Invited To Labero" som jag och flickvännen såg igår 🙂 Tror den kan sammanfattas med följande ord: "WHAT?", "Eeeeh" och "Hur i helv..?".
April 24, 2007
-Varit i skolan (som vanligt :P)
-Moddat mitt 9600GT (byt ut kylpasta mot AS5, ca 5 grader lägre;31 grader idle och ca 52 vid F@H)
-Ska plugga på historian nu, stormaktstiden 🙄
February 12, 2003
Shikar wrote: -Moddat mitt 9600GT (byt ut kylpasta mot AS5, ca 5 grader lägre;31 grader idle och ca 52 vid F@H)
Var det inte AS5 på den redan? Hade för mig att jag bytte, men jag kanske har fel.
Själv har jag lyckats försova mig ungefär två timmar efter att ha flyttat till en lägenhet (woho, jag som bott i ett trevligt hus i hela mitt liv...). Sedan dess har jag jobbat.
Om någon undrar varför det är tyst i "vad lyssnar du på nu"-tråden är det för att jag inte har någon uppkoppling (förutom grannen som verkar ha typ 56k utdelat via WLAN). 🙂
April 24, 2007
Mean Machine wrote: Var det inte AS5 på den redan? Hade för mig att jag bytte, men jag kanske har fel.
Själv har jag lyckats försova mig ungefär två timmar efter att ha flyttat till en lägenhet (woho, jag som bott i ett trevligt hus i hela mitt liv...). Sedan dess har jag jobbat.
Om någon undrar varför det är tyst i "vad lyssnar du på nu"-tråden är det för att jag inte har någon uppkoppling (förutom grannen som verkar ha typ 56k utdelat via WLAN). 🙂
Jag misstänkte att du hade bytt då det inte såg ut om standardpasta men den var torr och väldigt tjockt (inget illa menat) fördelat, så jag gjorde det my way. Tempen föll ju rätt mycket så jag är nöjd 🙂
Skruvat och klurat över hur jag ska få dit ett par Biltema gasdämpare på skotern + hur fasen jag ska göra med förlängningen till den nya mattan.
:-s
1 Guest(s)