September 12, 2001
macrus wrote: Han fick åtminstonde en armbåge i bakhuvudet Tacos. Tack för det Pavey.
Så bittert att just Ishi(gammal AIK'are för er som inte är så insatta) ska sänka Gnaget i denna matchen, tack och lov för han inte jublade eller så.
I det stora hela en jävligt orättvis match då AIK ägde hela matchen, men sån är fotbollen.
Vilket sportsligt lag AIK är då. 🙄
Ellos leder och AIK ligger på plats....hmmm, få se nu...jo elfte plats! 😉 😀
June 23, 2002
skiroy wrote: [quote=macrus]Han fick åtminstonde en armbåge i bakhuvudet Tacos. Tack för det Pavey.
Så bittert att just Ishi(gammal AIK'are för er som inte är så insatta) ska sänka Gnaget i denna matchen, tack och lov för han inte jublade eller så.
I det stora hela en jävligt orättvis match då AIK ägde hela matchen, men sån är fotbollen.
Som om inget annat lag i Allsvenskan har en spelare som har råkat använde en armbåge eller kommit in fel i situationen nångång? Nej just det, det har nog alla lag. AIK är inte mer osportsligare än något annat lag.
Ja det må vara så, men det var fortfarande ett orättvist resultat och vad har det med tabellplaceringarna att göra? AIK var det bättre laget, trots det kan vi inte vinna. Stor del var för att Kharis och Wiltons sikte var så jävla dåligt inställt på skotten. Wilton hade dock en ruskigt farlig frispark. Även fast det är bra att Khari kommer in och vågar ta skotten, det behövs eftersom vi aldrig fick leka med bollen i straffområdet. Hoppas på revansch på torsdag istället.
Nä fan nu ska jag nyktra till och gå och jobba bitter som en fitta imorrn.
September 12, 2001
macrus wrote: [quote=skiroy][quote=macrus]Han fick åtminstonde en armbåge i bakhuvudet Tacos. Tack för det Pavey.
Som om inget annat lag i Allsvenskan har en spelare som har råkat använde en armbåge eller kommit in fel i situationen nångång? Nej just det, det har nog alla lag. AIK är inte mer osportsligare än något annat lag.
Ja det må vara så, men det var fortfarande ett orättvist resultat och vad har det med tabellplaceringarna att göra? AIK var det bättre laget, trots det kan vi inte vinna. Stor del var för att Kharis och Wiltons sikte var så j**la dåligt inställt på skotten. Wilton hade dock en ruskigt farlig frispark.
Nä fan nu ska jag nyktra till och gå och jobba bitter som en *censur* imorrn.
Jodå, du får vara en bitter*****, armbåga inte någon i bakhuvudet på jobbet bara. 😉 😀
September 12, 2001
macrus wrote: Jobbat, jobbat och jobbat.
Gled hem lite tidigare för vi har så lite att göra och ligger före alla andra på bygget.
Nu sitter man här med en bira och väntar på att polaren ska plocka upp en sen bär det av till Solna och möta några polare och dricka nån mer bira för att sedan dra in på AIK - Ellos.Krossa Tacos!
Det blev visst inte den kross du hade hoppas på även denna gång!
Ellos - AIK 2-0. 😉
AIK befäster den stabila placeringen i bottensiktet. 😉
June 23, 2002
skiroy wrote: [quote=macrus]Jobbat, jobbat och jobbat.
Gled hem lite tidigare för vi har så lite att göra och ligger före alla andra på bygget.
Nu sitter man här med en bira och väntar på att polaren ska plocka upp en sen bär det av till Solna och möta några polare och dricka nån mer bira för att sedan dra in på AIK - Ellos.Krossa Tacos!
Det blev visst inte den kross du hade hoppas på även denna gång!
Ellos - AIK 2-0. 😉
AIK befäster den stabila placeringen i bottensiktet. 😉
Nej inte så konstigt när AIK spelar såhär.
Sen så har ju Ellos sitt jävla fuskkonstgräs precis som Gefle.
Så jävla tamt av AIK dock, mycket slarv speciellt vid målen men även i passningsspelet.
Suck nu ska man nyktra till igen och gå och jobba imorrn, tur att de tär fredag imorrn. yay.....
January 7, 2006
[Image Can Not Be Found]
Jag har spelat golf 🙂
På sista nio hålen spelade jag på 33 i hcp eller något sånt, och det är acceptabelt med tanke på att jag har stora problem med att jag hookar hela tiden (speciellt med järn 3 och driver). Solbränd och fin är jag 🙂
Sammanfattning av vad som hänt under dagen:
Vaknade tidigt
Var långsam
Övningskörde tio mil eller något sånt till golfbanan.
Spelade arton hål
Övningskörde från gullspång till mariestad
Åt kebabrulle
Sov i bilen på väg hem till Göteborg
Mer än så har jag inte hunnit göra 😉
Börjar få dåliga vibbar från denna tråd..
Men men, ingen fara för min del, träffade en trevlig dam idag.. Ville jag skulle komma och hälsa på i helgen.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 7, 2006
[Image Can Not Be Found]ilg@dd wrote: Börjar få dåliga vibbar från denna tråd..
Men men, ingen fara för min del, träffade en trevlig dam idag.. Ville jag skulle komma och hälsa på i helgen.
😉
Ja, jag vet, det ser illa ut när det är en tjej på bilden. Men det finns faktiskt en modell som ser likadana ut, samma färg osv till killar (Men's Short Shorts), damen du ska träffa kommer gilla om du har på dig såna 🙂
September 12, 2001
[Image Can Not Be Found]hULt0 wrote: [quote=ilg@dd]Börjar få dåliga vibbar från denna tråd..
😉
Ja, jag vet, det ser illa ut när det är en tjej på bilden. Men det finns faktiskt en modell som ser likadana ut, samma färg osv till killar (Men's Short Shorts), damen du ska träffa kommer gilla om du har på dig såna 🙂
Jag tvivlar dock på att gaddens dam har en sådan pass avancerad smak! 😉 😀
[Image Can Not Be Found]skiroy wrote: [quote=hULt0][quote=ilg@dd]Börjar få dåliga vibbar från denna tråd..
😉
Gosse, du skulle bara veta.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2003
[Image Can Not Be Found]ilg@dd wrote: [quote=skiroy][quote=hULt0][quote=ilg@dd]Börjar få dåliga vibbar från denna tråd..
😉
😉
På med den gula overallen!
[Image Can Not Be Found]beta wrote: [quote=ilg@dd][quote=skiroy][quote=hULt0][quote=ilg@dd]Börjar få dåliga vibbar från denna tråd..
😉
😉
😛 Glad Påskkortet...
Jadu, vad gör man inte för att roa kunderna.
Fast i fallet med damerna är min klädsel tämligen oväsentlig, jag brukar inte ha dom på så länge. Men knappast att jag skulle dra på mej några fjolliga fillingar vid dambesök..
January 13, 2003
[Image Can Not Be Found]ilg@dd wrote: [quote=beta][quote=ilg@dd][quote=skiroy][quote=hULt0][quote=ilg@dd]Börjar få dåliga vibbar från denna tråd..
😉
😉
😛 Glad Påskkortet...
Jadu, vad gör man inte för att roa kunderna.
Fast i fallet med damerna är min klädsel tämligen oväsentlig, jag brukar inte ha dom på så länge. Men knappast att jag skulle dra på mej några fjolliga fillingar vid dambesök..
Men en brasiliansk vaxning unnar du väl de små liven? 😀
beta wrote:
Men en brasiliansk vaxning unnar du väl de små liven? 😀
?
Damerna får väl göra hur dom vill med det, men är det mej du menar så kan jag bara svara: perv..
1 Guest(s)