October 22, 2002
Mean Machine wrote: Kollat lite på försäkringspriser för en Lotus Elise. Kom bara fram till att Länsförsäkringar inte vill kännas vid regnumret och att Trygg-Hansa av någon outgrundlig anledning bara har sin försäkringskalkylator online 07:00-01:00, vilket gör att jag inte kan kolla just nu. 😛
Jag har för mig att IF har den igång dygnet runt. På mig så brukar IF´s premie vara dubbelt så dyr som på LF som jag har som försäkringsbolag. Dela IF med två och du kommer närmare sanningen.
På IF kan man inte heller kolla över internet. Jag skulle tippa på att den inte är så farlig i försäkring trots allt.
December 6, 2006
Contiz wrote: Suttit på en stol i 8 timmar för 194kr/timmen.
Gissar på kassörska.. den timpengen stämmer in på timlönen x OB tillägg.
Idag har man varit i Göteborg och firat jul med familjen.. äntligen har man fått sina julklappar.. hihi
EDIT:
Och ja just det.. har svurit mig gul och blå över hur i helv*te någon kan vinna 110 miljoner kronor när någon tidigare i somras vann 134 milj :arg:
April 24, 2007
opA87 wrote: Gissar på kassörska.. den timpengen stämmer in på timlönen x OB tillägg.
Idag har man varit i Göteborg och firat jul med familjen.. äntligen har man fått sina julklappar.. hihi
EDIT:
Och ja just det.. har svurit mig gul och blå över hur i helv*te någon kan vinna 110 miljoner kronor när någon tidigare i somras vann 134 milj :arg:
är väl bara att grattulera vinnaren? 🙂
ontopic:
-Vaknat sent 😀
-Ätit frukost
-Gymmat rejält
-Hemåt
October 22, 2002
Mean Machine wrote: Varit till min flickvän och på vägen hem blivit stoppad av polisen. De gillar min kärra, det blev lite diskussioner om Peugeot med ena polisen. De ogillade inte att jag var nykter heller. 🙂
Bör man inte alltid vara nykter när man framför en bil?!? 🙂
OnTopic
- Vi vaknat tidigt
- Tittat in på mellandagsrean i Västerås. Det var fan så mkt folk ute. Tur att jag inte handlade i dom vanliga affärerna utan höll mig till Cervera och Hemtex:)
- Varit på dop till grabben jag är farbror till
- Åkt till min andra bror och flickvän för en bit mat
Tittade på The Love Guru, tur att den inte var så lång...
November 1, 2006
opA87 wrote: Gissar på kassörska.. den timpengen stämmer in på timlönen x OB tillägg.
Jobbat med att sälja fyrverkerier på CityGross. Ungefär 15 kunder på 8 timmar.
så jag satt ner på min stol i ca 7.5 timmar utan att göra någonting alls, förutom att se till att ingen snodde något.
Satt ihop skotern, lär bli nån långtur nu under helgledigheten.
🙂
Vart hos fjällan några timmar nu ikväll och planerat inför morgondagens Sylvestersupe'.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
Handlat allt material jag behöver för taksänkningen i badrummet. Så efter nyår ska det jobbas i badrummet några dagar. Spottar i taket ska in och givetvis ska dom dimmras, men blir bara tryckknappsdimmer.
Sen har jag hämtat ut mina Sparco-mattor och vita blinkerglas till bilen. 🙂
Igår fick man igång den andra bilen också så som den skulle gå, min Seat Leon 1.8T, blir att ställa av pugen när länkarmarna och bromsbelägget är fixat samt besiktigad. Vilket ska bli av rätt snart.
October 22, 2002
Handlat lite mat och dricka inför morgondagen.
Jobbade knappa timmen med att lasta ett släp. Egentligen stod jag mest och pratade. Skönt med månadslön, kan ta att jag missar lite OB för att få vara hemma lite mer.
Fikade med tjejen på stan.
Lagade ett avgasläckage på min Golf. Åkte sen iväg för att tanka den och "jobba" igång bromsarna. Blev stoppade i flygande och fick nerslag på läckaget, körförbud sedan 16dec. Klart som korvspad man blir stoppad idag när man tankade, dom ville knappt släppa iväg mig trots att jag enbart åkte 2-3km för att tanka bilen för att ta mig till besiktningen. Fick till slut åka när jag förklarat att körförbudet berodde på en avgasläcka och inte att hela bilen var kass.
När jag skulle köra in Imprezan i garaget igen så hittade jag en bränsleslang som hade fått en spricka och börjat läcka. Givetvis var den jädrigt svår att komma åt konstaterade jag, blir kanske att lyfta insugen. Mysigt!!
Nu ska jag kolla på film, dricka julmust och äta popcorn.
2 Guest(s)