February 12, 2003
Shikar wrote: Nykterist? 😮
Det kan du väl kalla det om du vill.
Jag har idag flyttat lite skit (insett hur mycket hårdvarukartonger jag har) och sladdat runt lite med farsans Sharan. Inte så roligt.
EDIT: Hunnit bli hemskt sugen på en gammal Peugeot 403 att ha och göra fin och leka lite med. Ska försöka ragga plats i polarens garage om jag köper den.
December 6, 2006
I förrgår tröttnade jag på näsblödandet som aldrig slutar ( hållt på sen i somras nu.. kommer och går med tider runt varje dag eller någon gång i veckan med blödande ) så tog och åkte in till sjukhuset för att bränna.
Kom in runt 07.30 för att komma först i kö, visade sig att jag fick vänta till 09.15.. vid 09.30 sitter jag och väntar utanför läkarrummet.. går 1 ½ timme och börjar då tröttna på att man aldrig får komma in så tar och konfronterar en sjuksköterska som gapar stort när jag fått vänta så länge.. poff så kom jag in. Fy fan vad ont de gjorde i näsan efteråt.. fått metallpincetter ala skitstora uppkörda i näsan och hemvägen sitter jag med en inoljad stor kompress som läcker, skit bra när man kör bil 😛
Det hinner inte gå mer än några timmar förren näsblödandet börjar igen som en fors i andra näsborren, då är klockan runt 21.00.. bara att ta sitt pick och pack till akuten ~7 mil bort och ringa in öron/näs/hals-läkaren igen, skit sjyst snubbe iallafall och skitsjyst söta sköterskor på akuten :>
Efter att läkaren försökt övertala mig att sova över på sjukan för observation kände jag att sjukhus inte är min sak och skulle bara bli mer nervös.. så några blodprov, bränningar och bomullstussar i näsan senare tog jag och åkte hem.. var väl hemma runt 00.30.
April 24, 2007
Mean Machine wrote: Det kan du väl kalla det om du vill.
Jag har idag flyttat lite skit (insett hur mycket hårdvarukartonger jag har) och sladdat runt lite med farsans Sharan. Inte så roligt.
EDIT: Hunnit bli hemskt sugen på en gammal Peugeot 403 att ha och göra fin och leka lite med. Ska försöka ragga plats i polarens garage om jag köper den.
Hade inte föreställt mig dig som "nykterist" bara, mera av en öl "gillare" 🙂
ontopic: inget märkvärdigt sofar...
April 24, 2008
http://www.sweclockers.com/for.....ost8843221
Borde vara rätt, om det är högst upp på sidan, scrolla då bara ner tills du ser det första inlägget av "Catalyst" 🙂
Kollat på Ivanhoe.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
Varit iväg och shoppat lite. Köpte en tröja och en skjorta på ett ställe och när jag skulle betala drog jag kortet som vanligt men det stod bara att köpet ej godkännes. Pengar visste jag att det fanns, det enda jag kunde tänka mig var att hyran hade dragits idag istället för tidigare p.g.a helgdagar, men det fanns marginal till det så det borde räckt och blivit över ändå. Kassörskan tog kortet och drog det genom kassan så jag fick skriva på kvitto istället.
Väl hemma kollade jag kontot och såg att hyran hade dragits och till min förvåning en hel hög sen fjällenresan också vilket resulterade i 59kr kvar på kontot, typiskt. 😛
Jaja, bara flytta över från från e-sparkontot så dras väl köpet ovan någon annan dag, kanske. 🙂
February 12, 2003
Imponerats av tiden Hitachi tar på sig för att skicka ut en ny disk vid RMA. Skickade disken till dem i måndags (till Holland), fick ett mail idag att den nya disken är på väg ut. Och ja, jag vet att vissa kör med att skicka ut nya diskar innan de fått in den gamla, men ändå.
December 6, 2006
Mean Machine wrote: Imponerats av tiden Hitachi tar på sig för att skicka ut en ny disk vid RMA. Skickade disken till dem i måndags (till Holland), fick ett mail idag att den nya disken är på väg ut. Och ja, jag vet att vissa kör med att skicka ut nya diskar innan de fått in den gamla, men ändå.
Då ska du se Western digitals =)
4 Guest(s)