April 24, 2007
MakubeX wrote: Har redan gymmat i ungefärligt 6månader, går var annandag, tycker det räcker. Kan utökas till 1-2ggr mer då jag ska börja träna kondition också.
Att du la upp den just nu (när många bärjar med sina halvdana nyårslöften) oroade mig bara. Fortsätt som du gör i så fall! :upp:
När du tränar kondition så tänk långsiktigt så kommer du se att resultaten kommer, dock lite sent kan man tycka 🙂
August 29, 2004
Shikar wrote: Att du la upp den just nu (när många bärjar med sina halvdana nyårslöften) oroade mig bara. Fortsätt som du gör i så fall! :upp:
När du tränar kondition så tänk långsiktigt så kommer du se att resultaten kommer, dock lite sent kan man tycka 🙂
Ja exakt, det är ju inte så att allt kommer på direkten heller, är det något som gör inom träningsväg? 🙂
December 6, 2006
MakubeX wrote: Ja exakt, det är ju inte så att allt kommer på direkten heller, är det något som gör inom träningsväg? 🙂
Viktuppgången kommer riktigt fort, jag var tydligen ett genetiskt bevis för detta 😎
--
OnT:
Vaknade precis av att chefen ringde och frågade om jag ville ha hjälp med att borra upp en sak idag istället för imorgon.. kunde inte säga annat än ja. 🙄
Resten av dagen blir även denna en latmaskdag då man tydligen är ledig idag igen.
June 23, 2002
Mean Machine wrote: Varit en sväng till Realcar, kört lite kart, varit till stan, varit till flickvännen.
Blev det nåt?
Själv har jag slipat och målat taket i badrummet, väntar på att det ska torka nu så jag kan måla på en andra gång. Sen när jag gjort det och det torkat ska jag koppla dosan, tryckknappsdimmern och koppla in spottarna.
November 1, 2006
Mean Machine wrote: Mean Machine skrev:
Varit en sväng till Realcar, kört lite kart, varit till stan, varit till flickvännen.
macrus wrote: Blev det nåt?
Haha, tänkte först inte på att en del av texten var i fet-stil. Tyckte då det var en lite fräck fråga 😛
Aja, ontopic, städat 😎
April 24, 2007
NH|CryptoN wrote: Jag har programmerat en massa. Är snart klar med projektet innehållande blogg och lite annat. Detta har sysselsatt mig i ungefär 2 dagar och de dagarna har varit intressanta!
Jag har även pluggat lite matematik vilket har varit roande.
Hur kan matematik vara roande? helt seriöst, har du någon hemligthet så säg till 🙂
ontopic: inget hittils, eller ja frukost 😛
April 20, 2008
jisses.. började dagen med att masa mig ut tidigt för att sätta på diselvärmaren i bilen, mätarn visa på -13 grader.
Fifan va kallt.
Nu är det +3 och det regnar ?
jäkla skåne.
Sen jobbat hela dan, haft röven full så att säga.
Lajjat lite mat å sen nu kom jag precis hem från gymet. Fan det kanske håller i sig med det här med träningen denna gången.
Tandvärk i en vecka nu, käken ganska svullen sedan inatt..
Lutar starkt åt ett tandläkarbesök imorgon.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)