July 10, 2003
äntligen tagit av min fixtur på armen efter 6 veckor, nu är de dags att börja träna upp skiten igen
är det nån som fått liknande "ställning" när de brutit benet nånstans förresten? jag skulle annars föredra gips, fan va bökigt det har varit.
December 6, 2006
Försov mig imorse så de blev arbete mellan 05.35-10.00, sedan fyra timmars lunch och åter tillbaka till arbetet mellan 14.00-18.00.
Skickade iväg ett grafikkort som man sålt, även köpt ny plånbok. Stått och stirrat på den där plånboken nu i flera veckor.. idag köpte jag den. 259 kr fattigare 🙁 Stackars kalv, stackars kalv.
June 28, 2007
Idag har jag räknat fysik och matte. Håller visserligen fortfarande på att räkna matte när jag skriver det här.
Jag har även diskuterat programmering med en dum person som säger att Python är det mest logiska programmeringsspråket som existera vilket får mig att blir riktigt frustrerad. Han skulle även förklara för mig vad som var annorlunda med språket och rabblar då upp det som är typiskt för PHP. Seriöst, man blir lack.
August 22, 2001
Dehman wrote: Så du sjukskrev dig för tisdagen också? Har aldrig förstått hur folk vet hur länge de kommer vara sjuka. 😮 .
Inte för att du har med det att göra, men jobbpasset sträckte sig över ett dygn, dvs jag skulle börja jobba 11.30 idag och gå av imorgon 10.00.
Dessutom jobbar jag med mycket infektionskänsliga människor där minsta bakterie kan göra stor skada. Att jobba halvkrasslig är inget alternativ. I mitt fall måste man också ta in vikarier och det gör man helst så tidigt som möjligt för att underlätta även vikariernas planering.
Är din sarkasm ett uttryck för ilska som uppkommit i nån diskussion?
March 10, 2002
Vaniljflickan wrote: Inte för att du har med det att göra, men jobbpasset sträckte sig över ett dygn, dvs jag skulle börja jobba 11.30 idag och gå av imorgon 10.00.
Dessutom jobbar jag med mycket infektionskänsliga människor där minsta bakterie kan göra stor skada. Att jobba halvkrasslig är inget alternativ. I mitt fall måste man också ta in vikarier och det gör man helst så tidigt som möjligt för att underlätta även vikariernas planering.
Är din sarkasm ett uttryck för ilska som uppkommit i nån diskussion?
Jag menade inte riktigt mot just dig. Jag menar rent allmänt. Folk verkar alltid veta hur länge de kommer vara sjuka.
Nyss kommit hem från jobbet och förbereder ryggläge i soffan.
Feber och taskig som fasen i kistan.
Tur att det är lågsäsong på verkstan.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
Vaknade och klev upp kl 9.
Frukost och kaffe och ut på stan i ett ärende. Fortsatt test av Win7 och kan glatt konstatera att det fungerar utmärkt. Hittat lite buggar dock... 🙂
Lunchat och sippat kaffe samt läst en rolig tråd. Är nu på jobbet och har nyss fått i mig lite kolhydrater OCH proteiner. 😉
2 Guest(s)