August 22, 2001
* Ätit utelunch med min sambo (tillhör inte vanligheterna)
* Sprätt lite på benen i en stor blå jympasal med musik på högsta volym för att försöka krama ur lite kreativitet till mitt nya pass... utan resultat.
* Skruvat isär dubbelsängen utan att ha ihjäl två nyfikna katter.
* Ätit glass.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Pratade med en granne för en stund sedan, han påstod att det varit -31 inatt.
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
Lyckades se en liten stund av Let's Dance alldeles nyss. Hur som helst.
Hur kan det komma sig att nån vill ha den där jävla nollan David Hellenius som programledare?
Samma sak med den där andra kassa typen (som jag glömt bort vad heter) han brukar göra en massa skitprogram med. Förstår inte alls faktiskt hur folk kan tycka han och den andra är det minsta rolig, eller bra på något vis, nån som kan förklara?
April 20, 2008
Suttit på jobbet å dillat med Dell så kallade supportteam inom guld supporten.
Har en kund vars dell poweredge server fått för sig att den har 8 fläktar installerade istället för 6. Vilket innebär att servern har "2 trasiga fläktar som inte finns"
Började när jag satte i ett RAC kort i den.
Det jobbiga e att servern vill ju va snäll och kompensera för de fläktarna som är trasiga.. va gör den då, jo den spinner upp de andra i närmare 12 000 rpm (enligt dells manager system)
Sa till dell att dom kan ju skicka fläkt 7 och 8 så kan jag själv lista ut var dom skall sitta.. 🙁
Dagens glada nyhet, Firman skickar mig som teknikerrepresentant till CEBIT! i mars!
2 Guest(s)