January 14, 2004
Delph1 wrote: Jag höll på med gevärsskytte för en 10-15 år sedan och jag får säga att bågskyttet är helt underbart kul. På något sätt känns det närmare naturen, mer ärligt.
Rekommenderas varmt.
//Andreas
Erkänn att det är för att du ska ha något att skydda dig med på nästa DH om Kvadd kommer med kameran 😛
December 6, 2006
Äsch.. jag har för mycket bågskytte i min värld.
Morfar är väl en Sveriges top10 bästa bågskyttar med oändligt antal tävlingar i SM och alla möjliga tävlingar... dock sen hans vän gick bort för 3 år sedan har de blivit lugnare.. han var dock svensk mästare flera gånger.
Nu pratar vi i de äldre grupperna =)
OnT:
Idag ska man iväg till chefen för fest.. ska tydligen fira att ladugården är färdigbyggd och djuren flyttat in =)
June 23, 2002
opA87 wrote: Äsch.. jag har för mycket bågskytte i min värld.
Morfar är väl en Sveriges top10 bästa bågskyttar med oändligt antal tävlingar i SM och alla möjliga tävlingar... dock sen hans vän gick bort för 3 år sedan har de blivit lugnare.. han var dock svensk mästare flera gånger.
OnT:
Idag ska man iväg till chefen för fest.. ska tydligen fira att ladugården är färdigbyggd och djuren flyttat in =)
Dude! Can I touch you!?
November 27, 2003
opA87 wrote: Äsch.. jag har för mycket bågskytte i min värld.
OnT:
Vad din morfar har för meriter är ganska irrelevant i diskussionen 😉
//Andreas
Inte många knop.
Satt ihop och installerat win XP i en gammal AMD Sempronmaskin. Får väl se vad den kommer till för användning, just nu står den och foldar iaf.
Socket A 2,0GHz, 2x512MB DDR och ett 6800GT (AGP)
Borde funka att spela Counter Strike Source på iaf.
:hb:
Sitter just nu och inväntar middag hos "Quinnan", väntar även på telefonsamtal från chefen angående om vi skall bygga lackbox i Strömsund till veckan.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 16, 2004
Lyckats tappa filtret från vår fantastiska påslösa dammsugare i sopnedkastet, får reda på morgonen att vi har ett sjukt system där samtliga sopnedkast i hela området är sammankoplade och det är mer eller mindre omöjligt att återfå nåt som man har tappat i sopnedkastet. Ringde Philips när jag kom till jobbet, deras enda svar va att kontakta deras reservdelsfirma som är belägen i gbg, fakkin joy. Det i sin tur leder till att eftermiddan kommer att spenderas med ett farandes runt i butiker som säljer dammsugaren i hopp om att få tag på filterhelvetet, bajs.
December 6, 2006
bha* wrote: Ringde Philips när jag kom till jobbet, deras enda svar va att kontakta deras reservdelsfirma som är belägen i gbg, fakkin joy. .
Finns säkert någon trevlig göteborgare på detta forum som kan köpa ett åt dig i Göteborg och skicka per post så slipper du röra på dig 😉
OnT:
Upp 04.30 , frukost och iväg till arbetet 05.30.
Nu är det lunchrast mellan 10.00-14.00, havregrynsgröt sedan får det nog bli matrester från lördagen.
February 3, 2003
Gick upp lite tidigare i morse för att förbereda frukost. Väl på väg till jobbet hade jag en sträcka på ca en mil som var en förrädisk isbana, fick köra lite lugnare och fick bilen nersprayad med vägsalt från en plogbil.
Visste dessutom om att vi hade två stora orders idag, fick just reda på att det blir tre nästan exakt likadana till. Oh the fscking joy...
Jaja, man ska vara glad för det man har ändå
August 16, 2004
opA87 wrote: Finns säkert någon trevlig göteborgare på detta forum som kan köpa ett åt dig i Göteborg och skicka per post så slipper du röra på dig 😉
Det gick bra att beställa via deras kundtjänst, enda sura är att det skulle ta 2-3 v innan det magiska filtret kom hem.
August 22, 2001
opA87 wrote:
OnT:
En inflyttningsfest alltså?
Delph1 wrote: [...] väntar på handbollen ska börja.
Är det samma slags sport som fickpingis?
Det är ingen hejd på min lustiga sida idag. 😀
Förfasat mej över Expressens rubriksättning..
http://www.expressen.se/Nyhete.....ebastian-6
Tragiskt, men nog fasen borde det väl korrekturläsas innan publicering tycker man.
Mailat om fadäsen, får väl se om/när det ändras.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)