Vad har du gjort idag?|Page 15|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad har du gjort idag?
macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
sp_UserOfflineSmall Offline
281
July 14, 2007 - 9:36 am
sp_Permalink sp_Print

Har tvättat bilen, snart blir det en båttur med Eckerölinjen med lite polare för att sedan grilla hos en polare.

Nice väder! Tack gud!

Hulto
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1662
282
July 14, 2007 - 11:15 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: ?
Damerna får väl göra hur dom vill med det, men är det mej du menar så kan jag bara svara: perv..

Det är inte perverst att vaxa, om man rakar sig så kliar det ju... 😉

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
283
July 14, 2007 - 11:31 am
sp_Permalink sp_Print

Eeeh, umm... Nu när det är så fint väder och allt tyckte jag att jag skulle behöva en mousepot. Så jag fixade väl det.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
284
July 14, 2007 - 3:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Målat hus.

//Andreas

Marron
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
285
July 14, 2007 - 4:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Väntat på flickvännen som varit i Australien i 6 veckor. Kommer när som helst. =)

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
286
July 14, 2007 - 5:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Uppgraderat datorn åt en dam.
Från Celeron 1,7GHz, 384MB RAM, intergrerad blajgrafik -->AMD X2 3800+, 1024MB DDR2, ATI X1650Pro.
Blev lite skillnad.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

pompougnac
Member
Medlem
Forum Posts: 3109
287
July 14, 2007 - 5:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Lyssnat på thelonius monk och decapitated medan jag lirat openttd.

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
288
July 15, 2007 - 9:53 am
sp_Permalink sp_Print

Vaknat, åkt hem från bortamatch och laddar lite för 1års kalas nu. Var på Per Gessle konsert igår, ganska bra faktiskt, inte för att han är så bra men ändå..

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
289
July 15, 2007 - 12:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: Vaknat, åkt hem från bortamatch och laddar lite för 1års kalas nu. Var på Per Gessle konsert igår, ganska bra faktiskt, inte för att han är så bra men ändå..

Vi skiter väl i Gessle. Var "matchen" bra, visste hon sin sak? 😛

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
290
July 15, 2007 - 2:01 pm
sp_Permalink sp_Print

fisken wrote: [quote=Snorch]Vaknat, åkt hem från bortamatch och laddar lite för 1års kalas nu. Var på Per Gessle konsert igår, ganska bra faktiskt, inte för att han är så bra men ändå..

"Matchen" är nog anledningen varför Gessle var så bra. 😛

Lord_Kvadd
Member
Medlem
Forum Posts: 3176
291
July 15, 2007 - 2:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Körde hem klockan halv tre inatt ifrån DiDi, efter en kvälls Amiga'nde

Klockan 12 drog jag med en kompis till Olofström i Blekinge för att hämta dennes mormor, för att sedan i ilfart köra ner till Malmö och vinka av samma väns mor. Och nu ska vi på bio för att se den nya Harry Potter-filmen 🙂

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
292
July 15, 2007 - 3:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Marcan- wrote: [quote=fisken][quote=Snorch]Vaknat, åkt hem från bortamatch och laddar lite för 1års kalas nu. Var på Per Gessle konsert igår, ganska bra faktiskt, inte för att han är så bra men ändå..

"Matchen" är nog anledningen varför Gessle var så bra. 😛

Hah, varför är jag inte förvånad över att min Gessle-mantel inte gick hem.. 🙂
Det var bra kan vi väl säga.. 😉

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
293
July 15, 2007 - 4:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Planerat kommande helg och tillhörande dambesök..
😉

*Edit*
Vanliga kallingar på.
🙂

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Jonas Klar
Member
Medlem
294
July 15, 2007 - 4:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Svurit åt Steam, kört lite cross, svurit lite åt Steam, undrat vem jag ska ha ihjäl på Steam för att det inte funkar samt svurit lite åt Steam. Och nej, det är inte på grund av CS, även fast jag framstår som en CS-kid i det här inlägget.

EDIT: Vann en Logitech G5, ett års prenumeration på PC Gamer och Bilsport. Vad jag nu ska med dem till, har redan två års betald prenumeration på PCG och Bilsport känns allmänt fjortis.

Hulto
Kommer du hit ofta?
Medlem
295
July 15, 2007 - 10:41 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: *Edit*
Vanliga kallingar på.
🙂

Nu tycker jag att du får bestämma dig. Antingen ska kalsongerna ligga på golvet, och då kan du lika gärna låta bli att sätta på dig några när du vaknar. Och om du nödväntigtvis ska ha på dig kalsonger, skadar det inte att det är några som uppfyller kriterierna snygga, bekväma, småfjolliga och med ett märke som man gillar.
Om du litar på min smak när det gäller kalsonger så kan jag säga att Björn Borgs Short Shorts är mycket bekvämare än deras vanliga boxers 😉
Och med "Vanliga kallingar", hoppas jag verkligen att du inte menar y-front, den får ju lite ont om utrymme då 🙂

En fråga som inte nödvändigtvis är riktad till Ilg@dd, han verkar vara lite konservativ när det gäller manlig kroppsbehåring; Kliar det även när man vaxar pungen, eller är det bara när man rakar?

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
296
July 16, 2007 - 2:41 am
sp_Permalink sp_Print

hULt0 wrote:
En fråga som inte nödvändigtvis är riktad till Ilg@dd, han verkar vara lite konservativ när det gäller manlig kroppsbehåring; Kliar det även när man vaxar pungen, eller är det bara när man rakar?

Skulle vilja hävda att de beror på hur man rakar. Kör enbart med hyvel och de kliar inte de minsta.

Vaxning har jag inte prövat men efter att sett tjejer göra de så avstår jag gärna.

Jonas Klar
Member
Medlem
297
July 16, 2007 - 8:51 am
sp_Permalink sp_Print

fisken wrote: [quote=hULt0] En fråga som inte nödvändigtvis är riktad till Ilg@dd, han verkar vara lite konservativ när det gäller manlig kroppsbehåring; Kliar det även när man vaxar pungen, eller är det bara när man rakar?

Skulle vilja hävda att de beror på hur man rakar. Kör enbart med hyvel och de kliar inte de minsta.

Vaxning har jag inte prövat men efter att sett tjejer göra de så avstår jag gärna.

http://shaveeverywhere.com/

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
298
July 16, 2007 - 9:08 am
sp_Permalink sp_Print

hULt0 wrote: [quote=ilg@dd]*Edit*
Vanliga kallingar på.
🙂

Nu tycker jag att du får bestämma dig. Antingen ska kalsongerna ligga på golvet, och då kan du lika gärna låta bli att sätta på dig några när du vaknar. Och om du nödväntigtvis ska ha på dig kalsonger, skadar det inte att det är några som uppfyller kriterierna snygga, bekväma, småfjolliga och med ett märke som man gillar.
Om du litar på min smak när det gäller kalsonger så kan jag säga att Björn Borgs Short Shorts är mycket bekvämare än deras vanliga boxers 😉
Och med "Vanliga kallingar", hoppas jag verkligen att du inte menar y-front, den får ju lite ont om utrymme då 🙂

Vuxna är hårbeväxta, småbarn inte..

Jonas Klar
Member
Medlem
299
July 16, 2007 - 9:28 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Vuxna är hårbeväxta, småbarn inte..

Wake up and smell the concrete. Det funkade säkert 500 år sen, men jag vet inte sådär fasligt många som tänder på hår nuförtiden. 😉

Hulto
Kommer du hit ofta?
Medlem
300
July 16, 2007 - 9:56 am
sp_Permalink sp_Print

fisken wrote: Skulle vilja hävda att de beror på hur man rakar. Kör enbart med hyvel och de kliar inte de minsta.

Något får mig att tro att det kliade hyfsat mycket de första gångerna du rakade dig 😉

Ilg@dd: Försöker du säga att du tänder på tjejer som inte ens rakar benen? 😮

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 319
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL