March 14, 2001
Jobbat och kört runt på snöiga och hala vägar i natt.
Det är ju tamefan otroligt att Vägverket (eller vem som har hand om den vägen) inte ska kunna ut och ploga vägjäveln i tid när det snöat. Det var inte så att snön kom på en halvtimme heller, utan det hade väl snöat under natten och jag kom flera timmare senare. Men nej då, det ska dras ut på det sålänge om möjligt.
Nu kanske ni tänker att det var väl nån liten skitväg jag åkte på, men nej det var motorväg, E4an närmare bestämt.
Nu snöar det och har gjort det i några timmar så det är väl lika illa ikväll igen då. Suck...
October 22, 2002
Snorch wrote: Jobbat och kört runt på snöiga och hala vägar i natt.
Det är ju tamefan otroligt att Vägverket (eller vem som har hand om den vägen) inte ska kunna ut och ploga vägjäveln i tid när det snöat. Det var inte så att snön kom på en halvtimme heller, utan det hade väl snöat under natten och jag kom flera timmare senare. Men nej då, det ska dras ut på det sålänge om möjligt.
Nu kanske ni tänker att det var väl nån liten skitväg jag åkte på, men nej det var motorväg, E4an närmare bestämt.
Nu snöar det och har gjort det i några timmar så det är väl lika illa ikväll igen då. Suck...
Upplevde samma sak inatt. På 56:an låg det 5-6cm snö när jag åkte upp mot Gävle vid 19-19,30 igår. Jag mötte plogbilen på vägen hem i höjd med Tärnskö vid 00,30-01,00 tiden. Lär bli värre i natt gissar jag, snöar mycket mer här idag än det gjorde igår.
OT:
Klippte ner vinrankorna
Käkat korvstroganoff med ris
Ska duscha och sen åka och jobba
December 6, 2006
Upp 04.30, arbete 05.30 - 07.30.. HELT och hållet vråltrött.
Sedan iväg till nästa arbete mellan 13.30-16.30..
Kom hem och insåg att helsike vad segt det är att gå upp 04.30... så satte igång och städade vardagsummet då det ser ut som fan här efter igår när man monterade i prylarna i HTPC:n. Kom väl inte längre än att jag gjorde i ordning vid datorskrivbordet och fixade allt kabeltrassel. Ser riktigt snyggt ut nu.
Nu ska jag försöka komma i säng innan 21.30, or help me god.
March 19, 2003
08:40 Vakna, få panik pga vad klockan är
09:10 Försenad till möte
12:40 Lunch break från mötet
13:40 Börjar mötet igen
16:30 Mötet slut för idag
17:00 Påbörjar utrullning av patchar på 920 klienter
18:00 Påbörjar patchning av servrar
19:00 -||-
20:00 -||-
21:00 -||-
21:26 Nu och håller på fortfarande...
August 22, 2001
Ok, nu har jag en rad frågor:
* Skidan, på vilket sätt kan man drömma mardrömmar om vanilj?
* Mean Machine, nu har du ältat det där kryokärlet. Vad är det?
* opA87, är det du som är bonde? Så jag vet om jag kan anmäla dig till "Bonde söker fru" nästa gång :bgrin:
Edit: OT - Vaknade vid 14, åt mammas kycklingwok med ris och tränade dans. Jobbar nu (01:18).
1 Guest(s)