February 12, 2003
Vaniljflickan wrote: * Mean Machine, nu har du Àltat det dÀr kryokÀrlet. Vad Àr det?
KryokÀrl Àr kÀrl för lagring av nÄgot sÄ upphetsande som kryogeniska vÀtskor, anvÀnds generellt i labbmiljö för att förvara saker i t.ex. flytande kvÀve dÄ gaserna inte dunstar nÀmnvÀrt ur kÀrlet. Jag ska Ä andra sidan bara transportera och lagra flytande kvÀve i det. Min sexappeal försvann redan nÀr jag formulerade den första meningen, sÄ jag tÀnker inte förklara vad jag ska ha det till.
December 6, 2006
Vaniljflickan wrote: * opA87, Àr det du som Àr bonde? SÄ jag vet om jag kan anmÀla dig till "Bonde söker fru" nÀsta gÄng :bgrin:
Det stÀmmer.
VadĂ„, ska du söka till mig isĂ„fall sĂ„ kan jag gĂ„ med đ
OnT:
Upp 04.35.. :z: snooze till 04.55 :z:
Gjorde det FRUKTANSVĂRDA och lĂ„ste ute mig, 05.15 pĂ„ morgonen.. fick ringa och vĂ€cka chefen som fick komma och hĂ€mta mig.. :blink:
Börjar 05.30 med morgonmjölkning till ~08.00, frukost till ~09.00.. kör in lite strö till djuren tills kl 10.00 dÄ jag slutar, tydligen kom dom idag och vaccinerade djuren emot blÄtunga.. behövde dock inte vara med.
SÄ nu Àr det lunchrast till kl. 14 dÄ det bÀr av tillbaka till jobbet.
Jobbat 07-00-13.00 Àn sÄ lÀnge. Var ivÀg och drog en kindtand sedan, sÄ nu blir det nog "softa" en halvtimme innan man ÄtergÄr till sysslorna. Kan faen knappt prata + att det blöder en hel del.
Tur att man inte Àr ett Jehovas Vittne.
đ
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
Nyss hemkommen frÄn jobbet, stannade kvar en stund och bytte bromsskivor fram pÄ min kÀra gamla kommuniströda 740.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2002
Mean Machine wrote: KryokÀrl Àr kÀrl för lagring av nÄgot sÄ upphetsande som kryogeniska vÀtskor, anvÀnds generellt i labbmiljö för att förvara saker i t.ex. flytande kvÀve dÄ gaserna inte dunstar nÀmnvÀrt ur kÀrlet. Jag ska Ä andra sidan bara transportera och lagra flytande kvÀve i det. Min sexappeal försvann redan nÀr jag formulerade den första meningen, sÄ jag tÀnker inte förklara vad jag ska ha det till.
:-k
March 19, 2003
Suttit i möte mellan 09:00 och 15:30, sen kollat igenom mail och ringt nÄgra samtal, sen nÀr jag kom hem sÄ fortsatte jag pilla pÄ en sida som jag la upp igÄr.
November 27, 2003
Jag har jobbat och sen Àtit en inbakad kebabpizza. Betalat rÀkningar.
BarateaU wrote: Suttit i möte mellan 09:00 och 15:30, sen kollat igenom mail och ringt nÄgra samtal, sen nÀr jag kom hem sÄ fortsatte jag pilla pÄ en sida som jag la upp igÄr.
Fixa sĂ„ man kan klicka pĂ„ loggan och komma till start đ
Annars kul sida :upp:
//Andreas
Inget upphetsande, jobbat som vanligt och avslutat dagen med att byta bromsklossar bak pÄ den egna kÀrran.
1 Guest(s)