December 6, 2006
Snorch wrote: opA87, är det inte värdelöst med såna arbetstider du har? Jobba några timmar, ledig några timmar för att sedan jobba ytterligare några timmar igen.
Jo, visst är det lite jobbigt.. på ett sätt är det skönt att kunna komma hem en stund emellan och koppla av.. är bara några kilometer till jobbet så det är ingen lång resa fram och tillbaka.
Men ibland vore de skönare om vissa dagar var sammanhängande.. men det är sånt här man får tåla. Är glad att jag har heltid á ~40 timmar i veckan nu så =)
Idag:
Jobb mellan 09.00-19.00 .. inte på "bonderiet"-
Vart ner till syrran i Hälsingland (18mil t/r) och bytt kamrem och vattenpump på hennes Citroen Xantia.
For ner vid 11-draget och kom hem nu för en kvart sen.
Lite smått sleten nu, halv snöstorm hela vägen hem och det på smal väg över skogen. Slapp tack och lov möta plogbilen.
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
skiroy wrote: Jag håller med. det måste vara svårt att få med en låtsastjej på öldrickning! 😉
Det känns väl surt att erkänna det, men jag blev bortprioriterad för en filmkväll med kompisarna och andra filmer som jag nog själv hade föredragit så här i efterhand. 😛
//Andreas
1 Guest(s)