Vart ut och buskört lite med snöskotern.
Kanonföre nu, typ 3-4 dm hård skare i botten och 2-2,5 dm lössnö på det.
Bara -5 i luften.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 18, 2006
opA87 wrote: Vad blev det för kylare ? Blev det tystare ?
Funderar på att göra HTPC:n helt passiv.. låter så in i helv. från den när den är igång.
Slängde på en 500kr Thermalright kyalre. Datorn blev bra tystare, passivt kan jag inte köra utan kör med en 120mm fläkt(buntband är din vän)
OnT:
Ledig så drog med farsan till netonnet i slagsta och kollade på 32" LCD tv. Blev dock ingen tv idag. Får nog bli ett senare projekt, Dock helt såld på Philips LCD apparater..
March 5, 2002
ojdå wrote: Tagit farväl av tjejen. Hon ska läsa ett halvår i Brighton så vi avslutade kärleks-delen i vår relation.
Jag vet hur det känns.. fransyskan lämnar mig för Frankrike och sen Australien. 🙁
Delph1 wrote: Jobbat, skrivit långtidskontrakt. Handlat kakor att fira med.
Congrats!
Själv somnade man vid 19 igår, sjukt trött. Upp kvart i sex som vanligt och jobba. Sitter nu på jobbet och har inget att göra. 😉
August 22, 2001
ojdå wrote: Tagit farväl av tjejen. Hon ska läsa ett halvår i Brighton så vi avslutade kärleks-delen i vår relation.
Du får åka och hälsa på! Jag var på språkresa i Brighton, ingen överdrivet spännande stad tyckte jag då.
OT:
Vad gjorde jag igår?
Först...
[Image Can Not Be Found]
Sen...
[Image Can Not Be Found]
Efter det...
Och så hann jag också med lite...
Sedan rockade jag i...
Innan jag...
[Image Can Not Be Found]
Jo just ja, jag åt ju...
[Image Can Not Be Found]
...oxå! 🙂
October 22, 2002
Vaniljflickan wrote: Du får åka och hälsa på! Jag var på språkresa i Brighton, ingen överdrivet spännande stad tyckte jag då.
OT:
Vad gjorde jag igår?Först...
[Image Can Not Be Found]Sen...
[Image Can Not Be Found]Efter det...
[Image Can Not Be Found]Och så hann jag också med lite...
[Image Can Not Be Found]
Först pratade du om glödlampor
Sen låg du och krälade runt i ett skidspår för att ta kort ur fräna vinklar för att sen besöka ICA.
Efter de så kröp du runt på golvet
En mycket underlig dag enligt mig 🙂
OnT
Gick upp 9 för att jag skulle besiktiga Golfen som gick igenom UA. Förövrigt till Salu 🙂
April 13, 2007
fisken wrote: Först pratade du om glödlampor
Sen låg du och krälade runt i ett skidspår för att ta kort ur fräna vinklar för att sen besöka ICA.
Efter de så kröp du runt på golvetEn mycket underlig dag enligt mig 🙂
Hon fixa ju såklart belysningen. Å sen gjorde hon barn.
Men att äta glass i sängen låter lite udda..
OnT
Jag har stigit upp, ätit en Bounty till frukost.
Funderar på att sova en stund i badet..
Börjat riva en Renault Trafic (Diesel 1,9) för kamremsbyte.
😕 🙄
Vaddå taskig uppmärkning för remmen.
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
Vaniljflickan wrote: Du får åka och hälsa på! Jag var på språkresa i Brighton, ingen överdrivet spännande stad tyckte jag då.
OT:
Vad gjorde jag igår?Först...
[Image Can Not Be Found]Sen...
[Image Can Not Be Found]Efter det...
[Image Can Not Be Found]Och så hann jag också med lite...
[Image Can Not Be Found]Sedan rockade jag i...
[Image Can Not Be Found]Innan jag...
[Image Can Not Be Found]Jo just ja, jag åt ju...
[img]*snip*
Haha...helt jäkla underbart inlägg. :upp:
2 Guest(s)