Konstaterat att det faktiskt går att få en Volvo 745 att se riktigt bra ut.
En kollega på verkstan har lagt ner lite tid på sin, och resultatet är helt klart över förväntan. (Ser mycket bättre ut IRL, mobilkameran är inte den vassaste)
Nu är den iofs inte helt klar, skulle visst dit nått kjolpaket, annan frontspoiler och naturligtvis några snygga fälgar framöver sommaren.
Blåmetallicfärgen är nog den smaskigaste jag sett, ägaren har själv komponerat receptet på den.. Extra stora metallicflingor var det visst.
Tar nog med digitalkameran imorrn och ordnar lite bättre bilder.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 24, 2007
Hulto wrote: Samma sak som jag gjort, typ. Men istället för Hannover blir det förhoppningsvis London för mig, dit blir det flyg om resan blir av.
Ska du till London måste du kolla in Nike Town, bara för att. billiga sportskor och kläder är väl ett plus
Inte ofta man ser 3 (?) våningar med bara Nike produkter 🙂
Köp ett kort för buss/tunnelbana med en gång, det blir så dyrt annars 😛
Annars så är det en helskön stad med massor att se :bok:
edit: Det speciella är att alla avdelningar är indelade i sporter dessutom, dvs Golf för sig o Fotboll för sig osv 🙂
November 1, 2006
ilg@dd wrote: Konstaterat att det faktiskt går att få en Volvo 745 att se riktigt bra ut.
En kollega på verkstan har lagt ner lite tid på sin, och resultatet är helt klart över förväntan. (Ser mycket bättre ut IRL, mobilkameran är inte den vassaste)
Den var riktigt fin faktiskt.
Aja, jag har tränat och chattat, sen inget mer kul 🙁
March 14, 2001
Jobbat och slitit alldeles för lång tid idag. Blir så irriterad ibland, men men det är väl tur "jobbet" har mycket att göra.
Hittade för övrigt en ganska rolig bild, beroende på hur man ser det, i den gamla telefonen på mätarställningen i lastbilen, 700 000.0km. Det som är lite mer kuligt är att för nästan tre år sedan, felar på fem veckor, knäppte jag 123456.7km i samma bil (har dock gått 1.5 månad sen dess). 1 000 000km vore ännu roligare men det kommer inte hända då vi får nya bilar snart. 🙂
July 14, 2005
Jobbat mellan 8.00 - 12.00 med Videoredigering, renskriva protokoll samt ett försök till att laga en router.
Väl hemma upptäcker jag att sakerna jag beställde i Tisdags redan är påväg med DPD Företagsfrakt, trots att en del var restnoterat :cy:
Så nu måste jag vara hemma i tid då det leveras till dörren, 25kg paket!
Nu planerar jag hur jag skall föra över delar från två PC till den gigantiska Chieftec Mesh Bigtower lådan som ett första steg i mitt SMP-projekt.
Sedan eftersom pengarna ramlar in så byter jag ut Moderkort, prollar och minnen 🙂
February 12, 2003
Jag har roat mig med att bygga ihop följande: https://www.nordichardware.se/.....27#1447727
Gav efter för jobbarkompisarnas tjat och var med och "gymmade" efter jobbet.. (Cheferna har ett eget gym med allehanda bodybuilderattiraljer i sin gamla verkstad)
Lyfte lite alltmöjligt och på olika sätt efter deras instruktioner, allt frid och fröjd tills jag äntrade nån slags benmuskelbodybuilderapparat...
Klev tokigt på nått vis och bröt vänstra stortånageln så den pekade rakt upp.
🙁
Styrketräning är uppenbarligen en farlig fritidssysselsättning....
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 29, 2004
Klockrent ilg@add
3 Guest(s)