April 24, 2007
Delph1 wrote: Jobbat, hämtat ut paket med filmer (uppe i 357 nu), dricker citronte för att hämma halsontet.
//Andreas
Är inte choklad väldigt bra också? 🙂
Ilgadd: otur hade du nog 😮 , väldigt ovanligt att man bryter saker när man tränar på en normal nivå, jag har hittills bara lyckats sträcka några muskler pga. inte uppvärmd nog 😛
Shikar wrote: Är inte choklad väldigt bra också? 🙂
Ilgadd: otur hade du nog 😮 , väldigt ovanligt att man bryter saker när man tränar på en normal nivå, jag har hittills bara lyckats sträcka några muskler pga. inte uppvärmd nog 😛
Appropå "normal nivå", vad är det på ett ungefär?
50kg på stången vid bänkpress? Körde upp det 25 ggr på raken, fast då flinade chefen.
Den grabbfaen ligger och pumpar 100-120kg som träningsvikt till vardags.
:-s
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Oj.. använde du kosttillskott, ilgaad ? 😉
OnT:
Började dagen 06.00, arbetade fram till 10.15. Tog bilen hem och åt lite mellanlunch sedan lunch.. åter tillbaka på jobbet kl 14 fram till kl ~18.30.
Kom hem och har ont som f*n i fot, smalben, lår.. vette tusan vad som hänt.
opA87 wrote: Oj.. använde du kosttillskott, ilgaad ? 😉
Ja, Ljunglöfs Ettan..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2005
På jobbet hjälpte jag till med faktureringen bla.
Hemma så har jag flyttat över systemet från den gamla Antec NSK 6580 lådan till Chieftec Mesh Bigtower och bytte också ut orginal nätagget mot en Corsair HX1000W plus stoppat in lite mer prylar som Fanbay + 4 fläktar och DVD-ROM mm.
Det börjar bli en vana att allt funkar på första försöket, det enda som hände var att jag behövde reconnecta den trådlösa Styrkulan som var kopplad i fel port
Dom nya IDE-Enheterna installerade utan en notis och låda är mycket tystare trots 7 fläktar totalt.
Nu vart jag stolt för det var en hel del jobb med den 😎
-End of Bragging...
December 6, 2006
Tidsdjuret; Varför har du ett 1000W nätagg till det systemet ? Speciellt ett 1000W från Corsair med.. ( inget fel med det.. bara undrar )
OnT:
Upp 05.00, börjar på jobbet kl 06.
Arbetar fram till 11.30 , snabbt hem till lunchen då det fick bli pizza idag.. första pizzan på hela veckan. WOHO !
Snart iväg till jobbet igen och arbeta kvällen igenom.
opA87 wrote: Tidsdjuret; Varför har du ett 1000W nätagg till det systemet ? Speciellt ett 1000W från Corsair med.. ( inget fel med det.. bara undrar )
Antagligen för att få datorn att fungera, dom drar ju ström de små rackarna.
😛
July 14, 2005
opA87 wrote: Tidsdjuret; Varför har du ett 1000W nätagg till det systemet ? Speciellt ett 1000W från Corsair med.. ( inget fel med det.. bara undrar )
Det känns tryggt!
Nu har jag både låda och nätagg. som håller att växa med i mina otaliga experiment för flera år framåt 🙂
OT: Äntligen vart det som det skulle med filmerna på jobbet, redigeringen funkade och jag filma lite mera,
Sedan var det lite annat jox...
Bestämt mej för att lacka om Volvon, antagligen nästa vecka när jag är barnledig.
Nästan tvunget för att för att inte tappa "sprutvanan" totalt eftersom jag numera mest bara skruvar med bilar.
Blir antagligen någon rödaktig metallic (Imola röd med extra stora metallicflingor kanske?, eller möjligtvis en vanlig Ferrariröd färg. Pearl en självklarhet.) för att slippa lacka stolparna och annat småjox.
Kompisens lyckade lack av sin 745 har väl en del med inspirationen att göra gissar jag.
😀
January 29, 2009
Har jobbat återigen :> .. och sedan bara tagit det chill och lirat lite http://www.betapet.se med polare och spelat lite nostalgi en stund, CS :>
Skillsen är inte som dom en gång var, Så mycket kan jag säga 🙂
March 14, 2001
I torsdag när jag jobbade var jag och lastade plåtrullar. Vägde in mig på 40.7 ton, skulle lasta två rulla på vardera 10 ton så det borde ju bli rätt bra tänkte jag.
Väl inne fanns det tre rullar att välja på, tog de två tyngre på ~9650kg. När jag vägde ut mig igen visade vågen 60.00 ton när jag klivit ut bilen, allstå 60 ton så nära som på 10kg.
Vad säger ni om den? 🙂 Ganska osannolikt att man prickar in så precis.
February 3, 2003
Startade en formatering utav datorn, körde därefter flickvännen till Lund under tiden som installationen pågick. Kommer hem och känner att datorchassit är otroligt varmt. Visade sig att processorfläkten faktiskt varit urkopplad ett tag, så där satt den och installerade XP, passivt kyld vid 3.2GHz.
Den har troligen bara rullat på i orginalhastighet under de senaste två veckorna (2.13GHz), men vid booten innan installationen ökade jag till 3.2GHz vilket den brukar stå på.
Är inget direkt ovanligt att den ibland bara får för sig att klocka ner sig, därför anade jag inga ugglor i mossen. Förklarar varför Garrys Mod kastade in handduken i veckan.
I övrigt har jag precis konstaterat att mitt nya grafikkort för ett helvetes oväsen. Någon som har tips på en bra kylare till ett HD4870-kort?
1 Guest(s)