August 18, 2006
Ikea under 2tim. slutade med att det blev 2st köksskåp med vitrindörrar samt ben och spottar. Summa 1377kr 🙂 Bara bänkskiva som saknas sen är det komplett.
Sen blev det av till netonnet där det köptes en Philips 32" LCD tv för 5.500kr 🙂
Nu funderar jag på vilket BT-tagentbord man ska köpa sig, samt kanske ett HTPC chassi
August 29, 2004
Lång tid hos en populär och bra tatuerare här i mitt område, kille har jobbat med det i 18år nu ungefär och har en massa kunder ifrån Norge som snor upp tiden. 🙁
Motivet;
Något med den som lugnar mig.
December 6, 2006
Shikar wrote: 😮 Trött antar jag?
Nej då.. göra så i en vecka kanske man blir trött av men en gång är inte så värst farligt. Någon gäspning kom väl fram under kvällen men de berodde nog mer på att jag gått upp mellan 04 och 05 hela veckan.
Idag har man hunnit vakna, ätit frukost.. funderar på att gå ner till postboxen och se vad som kommit igår och idag.
Sedan blir det till att åka till jobbet mellan 14.30-20.15.
Sovit, sovit och återigen sovit.. (Feber)
Hemma och förkyld...igen..
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
ilg@dd wrote: Sovit, sovit och återigen sovit.. (Feber)
Hemma och förkyld...igen..
🙁
Hemskt vad du är sjuk ofta.. trodde ni norrlänningar var män och aldrig var sjuka. :bgrin:
OnT:
Arbetat mellan 14.30-20.15.
Kommit hem och insett att helsike vad disk man har.. måtte diskmaskinen komma snart.
opA87 wrote: Hemskt vad du är sjuk ofta.. trodde ni norrlänningar var män och aldrig var sjuka. :bgrin:
Mjo, 2 förkylningar redan i år, dock brukar det inte vara så illa.
Kan ha med att göra att grabben som går i högstadiet vart hemma denna vecka p.g.a förkylning. Smittad av honom alltså.
Lärarinnan sade för övrigt i måndags att halva klassen låg hemma i förkylning.
Man tycker ändock att man skulle vara smått imun eftersom det bara är några veckor sedan jag var krasslig sist.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Arbetat mellan först 7.30 - 16.00, men sen sa chefen 7.30-11.00 , men då var klockan redan 10.55 så då blev det "tills någon säger stopp".. så jag sa stopp klockan 12.00 och gick hem. :blink:
Tur man arbetar inom livsmedelsbranschen, kändes väldigt seriöst.. :eye:
Så nu har man kommit hem, vräkt i sig två smörbullar från ICA, funderar på vad man ska äta till middag..
March 14, 2001
opA87 wrote: Arbetat mellan först 7.30 - 16.00, men sen sa chefen 7.30-11.00 , men då var klockan redan 10.55 så då blev det "tills någon säger stopp".. så jag sa stopp klockan 12.00 och gick hem. :blink:
Tur man arbetar inom livsmedelsbranschen, kändes väldigt seriöst.. :eye:
Du jobbade först mellan 07:30 och 16:00, men skrev inlägget 14:56, du sa dock stopp vid 12:00 och gick hem då.
Får jag låna din tidsmaskin? 😉
Jag har inte hunnit gjort något speciellt, sov några timmar sen jag slutade jobba imorse.
2 Guest(s)