Mean Machine wrote: [quote=ilg@dd]Vuxna är hårbeväxta, småbarn inte..
Wake up and smell the concrete. Det funkade säkert 500 år sen, men jag vet inte sådär fasligt många som tänder på hår nuförtiden. 😉
Glest med betongen häromkring, och vem har påstått sej tända på hår?
Snarare en viss peddovarning ifall man "tänder" på hårlösa muttor. Jag föredrar fruntimmer som ser ut som fruntimmer, inte småflickor. Viss frisering kan jag iofs ha överseende med.
Gillar inte damer med en massa järnskrot i vårtor och läppar heller, fy fasen så avtändande.
Kan nog ha med åldersklyftor att göra.
hULt0 wrote: [quote=fisken]Skulle vilja hävda att de beror på hur man rakar. Kör enbart med hyvel och de kliar inte de minsta.
Vaxning har jag inte prövat men efter att sett tjejer göra de så avstår jag gärna.
Något får mig att tro att det kliade hyfsat mycket de första gångerna du rakade dig 😉
Ilg@dd: Försöker du säga att du tänder på tjejer som inte ens rakar benen? 😮
?
Försöker du insinuera att du vet något om vad jag tänder på?
Upplysningsvis så växer håret på damers ben inte speciellt mycket om damen ifråga aldrig börjat raka dom regelbundet. Finns nog en hel del annat som har högre prio än om damen har eller inte har hår på benen.
OnTopic:
Slipat lack och spackel i vanlig ordning, fast nu på en Volvo V70 4wd eller vad dom heter + avgassystem på en Opel Vectra.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 7, 2006
ilg@dd wrote: ?
Tjocka kvinnor med mustach?
Det är lite läskigt att du förväntar dig att jag ska veta vad du tänder på, you pervert 😉
Och jag förstår faktiskt inte hur du tolkar det jag skrev så...
Och volvos fyshjulsdriva bilar kallas AWD=All Wheel Drive
hULt0 wrote: [quote=ilg@dd]?
Tjocka kvinnor med mustach?
Utgå inte från att alla är som du.
😉
hULt0 wrote:
Det är lite läskigt att du förväntar dig att jag ska veta vad du tänder på, you pervert 😉
Det är ju du som ger sken att veta det.
hULt0 wrote:
Och jag förstår faktiskt inte hur du tolkar det jag skrev så...Och volvos fyshjulsdriva bilar kallas AWD=All Wheel Drive
Volvos fyrhjulsdrivna heter AWD, vad det nu skulle spela för roll.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
hULt0 wrote: [quote=ilg@dd]Utgå inte från att alla är som du.
😉
Grejen är att jag då måste stöta på någon som är 40 år äldre än jag, och det skulle i så fall innebära att jag tar ditt "lammkött" 😉
Jag har förresten badat, köpt gräsklippardelar och övningskört idag.
Det där med ålder har jag sedan länge lagt åt sidan.. 20-50 funkar bra..
October 22, 2002
ilg@dd wrote:
Det där med ålder har jag sedan länge lagt åt sidan.. 20-50 funkar bra..
Vi kan nog ha några åsikter gemensamt iaf 🙂
Så länge tuttarna någorlunda sitter där dom ska och dom är trevliga så spelar åldern inte så stor roll. Dock har jag lagt ribban under 40 år.
Edit:
Idag har jag förövrigt klippt gräsmattan, bytt bakbromsar på golfen och tvättat subarun. Blir nog iväg snart och äta lite mat och ev. bada lite.
fisken wrote: [quote=ilg@dd] Det där med ålder har jag sedan länge lagt åt sidan.. 20-50 funkar bra..
Vi kan nog ha några åsikter gemensamt iaf 🙂
Så länge tuttarna någorlunda sitter där dom ska och dom är trevliga så spelar åldern inte så stor roll. Dock har jag lagt ribban under 40 år.
Fördelen med 40+ är ju att dom många gånger är "skottsäkra"..
Tittar sedan många år mer på insidan.. Det yttre lessnar man ganska snabbt på..
😉
*Edit*
Ontopic:
Åt nyssens en Billy's Pizza och sköljde ner den med en kall Cola.
October 22, 2002
ilg@dd wrote:
Fördelen med 40+ är ju att dom många gånger är "skottsäkra"..
😉
Är ju sant ang skottsäkra. Insidan spelar stor roll ifall man ska utveckla det hela. Utsidan är ett plus. Själv så föredrar jag tjejer som det finns lite på och inte trådsmala flickor som har armar som mina fingrar.
Om det enbart är för nöjets skulle så gör det ju inget om dom är fina överlag. Kan gärna vara ett MF (mindfuck) också.
fisken wrote: [quote=ilg@dd] Fördelen med 40+ är ju att dom många gånger är "skottsäkra"..
😉
Är ju sant ang skottsäkra. Insidan spelar stor roll ifall man ska utveckla det hela. Utsidan är ett plus. Själv så föredrar jag tjejer som det finns lite på och inte trådsmala flickor som har armar som mina fingrar.
Om det enbart är för nöjets skulle så gör det ju inget om dom är fina överlag. Kan gärna vara ett MF (mindfuck) också.
Ska träffa en 43-taggare i helgen jag, sen har jag en 51-taggare som ringer stup i kvarten och tjötar.."Du måååste komma och hälsa på snart".
😛
hULt0 wrote: [quote=ilg@dd]Ska träffa en 43-taggare i helgen jag, sen har jag en 51-taggare som ringer stup i kvarten och tjötar.."Du måååste komma och hälsa på snart".
😛
Ilg@dd teh 1337 toyboy 😉
Snart 42 själv för böfvelen..
February 4, 2003
Neeej fyfan idag så mådde jag dåligt till 12-13.00. Sen släppte mina magproblem lite.
Åkte till mormor, måste ju äta, trots mina problem. Och fick lite "bra mat". Hon tvingade mig dessutom dricka massa te.
Sen så kände hon på pannan, och visade sig att jag utöver mina diaré besvär även har 39 graders feber, VILKET jag inte känt av alls (förutom en dag, då jag blev helt dåsig).
Har ju varit hos doktorn, lämnat avför(...)prov som inte visade nått. Sänkavärdet var på 21, vilket jag förstod var aningen högt, men ändå int visade nått. Slog mig att doktorn inte ens tog tempraturen när jag var där, utan mer eller mindre sa "det får ta den tid det tar, i värsta fall kan basillerna sitta i upptill 6 månader".
USCH jag är så trött på att vara sjuk. Hela sommaren. Och nu är jag inne på sista veckans semester. ROLIGT... mycket... Glädj er killar över att vara friska ! =)
Att ens röra en flicka kan jag drömma om. Imorgon kommer tre Stockholms jäntor till mig, men kommer inte ens försöka lägga handen på dom, då jag mår för kasst. USCH! Kommer nog till och med sova hos mormor i rummet från barnstider, så man inte smittar dom med.
SOMMAR 2007 🙂
2 Guest(s)