Piggnat på mej och börjat jobba igen.. Blev bara 3 sjukdagar tack och lov i dessa borgartider.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
Ouf jobbat och sedan tvättat min Seat Leon 20VT eftersom den gick igenom med blankt papper på besiktningen. 🙂
Damn vad det är jobbigt att tvätta den när man hade vant sig med att tvätta en lite skiten Peugeot 106 Rallye, var ju underbart att göra tvärtom dock. När man hade mindre bil att tvätta.
Var en person i tvätthallen som hade åkt in där för att dammsuga bilen efter automattvätten, damn vad han hade fått repor på sin bil av automattvätten. Nog för jag visste att det skadade lacken, men den där var det verkerligen något fel på. Fyfan vad det såg ut.
Konstaterat att det är -25 ute och att det börjar bli dags att åka på jobbet.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
ilg@dd wrote: Konstaterat att det är -25 ute och att det börjar bli dags att åka på jobbet.
🙁
Tror inte dina arbetskamrater tycker om att du ska köra "PÅ" dom 😉
OnT:
Jobb idag, som vanligt.. åker iväg någongång framöver.. märkt att det yrar lite blåssnö ute och är hela +0,3 ute.
-27 ute och ingen motorvärmare.. Tur att man åker gammelvolvo och slipper bekymra sej om den startar..
🙂
January 13, 2003
Mean Machine wrote: Roat mig med att skruva lite Peugeot (bytt helljusreglage) och märkt att jag har precis samma bekymmer som sist, fast omvänt... Förut fungerade min ljustuta, men inte helljuset i helljusläget, nu är det tvärtom. Snart ska jag hälsa på min flickvän. 🙂
Har samma skit med min 306á, måste med köpa ett 10pack nya relä 😎
February 12, 2003
Vetefan om det har med reläena att göra, men säger du det, så. Jag tippar på kontakten till själva spaken.
Har för övrigt fått hem ett DFI Lanparty Rev B och ett hemligt vapen till årets SMPC idag. Nästan så man önskar att man inte behövde hälsa på flickvännen, så man kunde klocka i fred. 😛
March 14, 2001
Jobbat sista dagen (natten) för veckan så nu är det helg.
Tänkte jag skulle plocka fram mitt gamla AN7 kort och se om det inte går att få upp vcoren till mer än standard, allstå 2.3V. 🙂
edit,
Hah, det fungera fint, eller ja ändra spänningen "externt" iaf. Ställd på 1.5V i bioset och 1.77V enligt multimetern. Nu fattas det bara att vrida upp lite och se om överspänningsskyddet slår in eller inte vid högre än 2.3V.
Synd bara att man inte gjorde det här förr när man hade mer socket A prylar. Har visserligen Thunderbirden 1GHz som gör runt 100% med 2.3V, lika så någon Duron 600. Lite värre kylning och 2.7V skulle nog vara roligt. 😀
1 Guest(s)