December 6, 2006
Åldern är cirka 10 år äldre på NH än på Sweclockers ( speciellt när 13 åringarna inte förstår hur man reggar sig här :)R ) men det enda jag föredrar mer med Sweclockers än NH är deras extremt mycket snabba hemsida 🙂
OnT:
Ska iväg till morföräldrar och äta middag samt kolla på ny bil, förhoppningsvis köpa en lampa till fönstret i sovrummet, kolla på dimljus till bilen samt en bensinlucka.. och.. och.. det var något mer.
September 27, 2005
opA87 wrote: Åldern är cirka 10 år äldre på NH än på Sweclockers ( speciellt när 13 åringarna inte förstår hur man reggar sig här :)R ) men det enda jag föredrar mer med Sweclockers än NH är deras extremt mycket snabba hemsida 🙂
Tyvärr är ju hastigheten på hemsidan i relation till åldern på de som surfar; Medans NHs mogna smarta människor kör Adblock eller liknande sitter de på sweC och tänker *shhiiiiit vikee cooolt graffe* Klick, klick, klick på banners mm.
opA87 wrote:
OnT:
Ska iväg till morföräldrar och äta middag samt kolla på ny bil, förhoppningsvis köpa en lampa till fönstret i sovrummet, kolla på dimljus till bilen samt en bensinlucka.. och.. och.. det var något mer.
Det är inte något alla-hjärtans-dag relaterat du tänker på?
En så länge har jag ätit frukost. år se vart dagen tar mig.
December 6, 2006
ojdå wrote: Det är inte något alla-hjärtans-dag relaterat du tänker på?
Alla hjärtans dag ? Vad är det ? :blink: Vem har tid med sådant trams.. :blink:
Men med tanke på det.. chefens dotter fyller på tisdag, ska nog ändå ta och köpa något fint till henne på vägen hem 😉 Blommor får köpas samma dag.. eller möjligtvis dagen innan.. så dom inte blommat över.
June 23, 2002
Kollat på The House Bunny nyss med tjejen, hon fick välja film. Nåja var ju en del snygga brudar med, Anna Faris var snygg i den filmen vilket jag inte brukar tycka hon är.
Hur som helst, ska väl ta och göra mig i ordning så ska vi dra ut och shoppa. Fick en grym alla hjärtans dag present av tjejen, ett häfte med olika "checkar" te.x frukost på sängen, biobesök(du väljer film), romantisk middag och en kväll på krogen som hon betalar m.m.
Var sjuk igår så hann inte köpa något till henne, men tänkte att hon ska få välja nu vad hon vill ha när vi åker ut och shoppar. Dock tycker jag den här dagen är rätt töntig och onödig, men vad gör man inte för sin bättre hälft.
skiroy wrote: Det där var lätt roligaste tråden på länge inne i det forumet...nu är hela tråden låst och totalt rensat från inlägg! Underbart! :)R
"Kommentarsfunktionen är avstängd i denna nyhet pga. omfattande regelbrott bland debattdeltagarna."
:)R :roflmao:
Att sedan Dimestams hackande på dyslektikern försvann lär ju ha haft inverkan på beslutet.
Sicken jäkla pajas.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Vart ute och tokkört lite med skotern, otroligt vad den lille tar sej fram i djupsnön..
😛
Skottat av garagetaket hos Quinnan, 7 dm+ var det där.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 18, 2006
opA87 wrote: Vad har ni bråkat om , om man får fråga, Dr.Pepper ? 😀
OnT:
Varit i Jönköping och handlat.. lite.. som vanligt.. och fått lite mat av morföräldrar, gott att få lite variation på mat emot sina egna matkunskaper 😛
Tortilla nissen tycker att jag jobbar för sakta..Killen tror man sliter ut sig på det där skit jobbet 🙂 Man e ju knappast dum..
December 6, 2006
DrPepper wrote: Tortilla nissen tycker att jag jobbar för sakta..Killen tror man sliter ut sig på det där skit jobbet 🙂 Man e ju knappast dum..
Tortilla nissen ? Med tortilla menar du utlänning eller har ni en snubbe som är ensam om tacosavdelningen ? 😉
OnT 2:
Fick mail från Home of Hardware i Tyskland att dom skickar mig en ny produkt på direkten då den jag skickade in till dom för RMA för över en månad sedan antagligen inte kommer tillbaka från Arctic Cooling då dom verkar ha konkat efter flera samtal utan svar. :eye: :blink: *tankeställare*
Skickade in en Arctic Cooling Xtreme 8800 1 / 1 -09 efter att den varit sönder sen början / slutet på november / december efter att bara varit använd i sammanlagt ~2 månader.. fläktarna la av.
August 11, 2005
http://www.sweclockers.com/upl.....0-full.jpg
Byggt mig en TV-bänk soamt gjort iordning hemmabion.
Edit: hur i helvete förminskar man en bild här?
April 24, 2008
csm101 wrote: http://www.sweclockers.com/upl.....0-full.jpg
Byggt mig en TV-bänk soamt gjort iordning hemmabion.
Edit: hur i h*****e förminskar man en bild här?
Såg det där albumet på SweC faktiskt, ganska fint 😀
Vänta nu, vad gör jag på SweC, jag ska ju bojkotta sidan...fan! 😛
1 Guest(s)