csm101 wrote: Naj, jag hänger inte så mycket i AMD-delen o håller mig borta från sådana här trådar, men den här skulle jag gärna vilja läsa 😀
Det var i "nyheter".
Ontopic:
Nyss hemkommen efter några timmars helmysig idiotkörning i lössnön med skotern.
Ponera 2-3 dm skare i botten och ett 3-4 dm tjockt lager mysig pulversnö ovanpå det..
Kan inte bli roligare före för en snöskoter
😛
Fulla jäkla mustachen och skägget med is vid hemkomsten, spelade liksom ingen roll om man körde först, sist, bredvid eller helt själv, pulversnön hängde i luften vart man än vände sej. Endera från nån annan eller så det som for upp över huven när man saktade in.
Kanske aning för djup snö, men va faen.. Kul som bara den är det.
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 24, 2008
csm101 wrote: Ah okej, men det var då till stor del självförvållat med va? 😉
Nja, min avstängning kanske var :bgrin: men de två andras var nog inte, Smartididot89's avstängning var inte självförvållad; han ifrågasatte bara chefred. och fick en avstängning som tack :arg: sen den sista som blev avstängd kommer jag inte ihåg vad han hette och gjorde 😛
Jajja, vad fan har hänt med SweC egentligen? :cy:
December 6, 2006
fisken wrote: OnT:
Ska åka och titta på en bil idag. En Audi A4 Quattro 3,0 -03
fisken wrote: Provkört, inspekterat och handlat bil. Ska hämta den på tisdag
INTE ALLS AVUNDSJUK !!!!!!! :cy: :cy: :cy: :cy: :cy: :banghead: :gråt:
-03 ? Är det gamla karossen på den ?
OnT:
Arbete från 06.00-10.00 .. chefen och hans fruga är inne och föder barn. :bgrin:
Ensam resten av veckan.. skönt att kunna arbeta själv, ibland :blink:
October 22, 2002
opA87 wrote: INTE ALLS AVUNDSJUK !!!!!!! :cy: :cy: :cy: :cy: :cy: :banghead: :gråt:
-03 ? Är det gamla karossen på den ?
OnT:
Arbete från 06.00-10.00 .. chefen och hans fruga är inne och föder barn. :bgrin:
Ensam resten av veckan.. skönt att kunna arbeta själv, ibland :blink:
Japp.
[Image Can Not Be Found]
Skruvat bort turbon på en Saab 9.5, får förhoppningsvis hem utbytesturbon nu efter lunch så att jag kan skruva ihop bilen igen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
macrus wrote: Läcker bil du skaffat dig, fisken. 🙂
Grattis
😮
Kan du säga något positivt ?!? Wow.. nu fick jag nästan hjärtklappning. :eye:
OnT:
Eftermiddagen ägnades åt de små kossorna.. kvällen åkte jag till syster som tydligen snott min jobb på andra bôndagården, praktiserar bara dock. Blev bjuden på kvällsmat samt frågade om man fick komma på deras tös 16 årsdag under morgondagen.. köpt lite presenter 😉
1 Guest(s)