November 27, 2003
Vaknat på tredje dagen av semestern o/
crotale wrote: Ni kommer att ha svårt att tro detta... Jag har gjort något som ni aldrig någonsin trodde att någon människa skulle göra...
Jag har gjort mig mödan att koppla in en COM-port på ett modernt moderkort. Yes, det är sant! Och, jag har dessutom använt den!
Hahahaha, va??? 😀
//Andreas
April 13, 2007
crotale wrote: Ni kommer att ha svårt att tro detta... Jag har gjort något som ni aldrig någonsin trodde att någon människa skulle göra...
Jag har gjort mig mödan att koppla in en COM-port på ett modernt moderkort. Yes, det är sant! Och, jag har dessutom använt den!
Vad är en COM-port?
February 12, 2003
Woah. Kändes som om du var människan som snarare skulle bygga en USB-kontroller till vad det nu är du ska ha anslutet via COM, än att faktiskt göra det bekvämt för dig. 😛
September 12, 2001
Det där fick jag ett gott skratt av. 😀
Minns inte riktigt när jag använde COM-porten sist.
Monterat de nya luftfiltren på skotern, känns lite rappare nu.
Problemet med förra konstellationen (orginal) var att ena gummit mellan gasare och luftburk tappat spänsten och sögs ihop en hel del vid fullgas och höga varv.
Blir nog hårdtesta till helgen ifall sommarvädret håller i sej (-12 och uppåt.), är ju skoterträff här i byn på lördagen också som man ju helst vill åka skoter till.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
HA ! Blir ingen Robin Hood av dig iallafall, Delph1 😉
OnT:
Som vanligt.. 06.00-10.30 , 15.00-18.00.. morgonmjölkning, rensa rent skrapgång, middag, kvällsmjölkning och kvällen avslutas med "The day the earth stodd still" med två TÖSER *hint meanmachine *hint... eller vad är det nu ilg$$d brukar säga för "frugan".. kärringar ? :bgrin:
Riktigt bra film.. gick mellan olika filmer men de blev i slutändan denna.. och valet var riktigt bra då filmen var ruskigt bra.
April 13, 2007
opA87 wrote: HA ! Blir ingen Robin Hood av dig iallafall, Delph1 😉
OnT:
Som vanligt.. 06.00-10.30 , 15.00-18.00.. morgonmjölkning, rensa rent skrapgång, middag, kvällsmjölkning och kvällen avslutas med "The day the earth stodd still" med två TÖSER *hint meanmachine *hint... eller vad är det nu ilg$$d brukar säga för "frugan".. kärringar ? :bgrin:Riktigt bra film.. gick mellan olika filmer men de blev i slutändan denna.. och valet var riktigt bra då filmen var ruskigt bra.
Neej, gud, den var så ytlig! Och jorden stod ju inte still precis, ej heller i panik. På sin höjd ytterliggare en trafikstockning i en random storstad i USA. Skådespelarna var inte speciellt övertygande i sina roller. "Oj, jorden går under. Jaha, vill du ha lite mer mjölk att dricka?"
5 Guest(s)