February 3, 2003
Bytt vänster glödlampa fram på bilen.
Lirade lite mer WC3 TFT när jag kom hem <3 På någon konstig vänster (eller höger), verkar jag ha missat kampanj-delen i TFT. Ibland kan man bara sitta och titta på hur vackert det spelet verkligen är. Blir eventuellt en kopp té och Garry's Mod snart, sedan en dusch.
September 27, 2005
Haft föreläsning i redovisning. Tråkigt som fan. Sen haft lektion i kinesiska, mycket roligare 😛 Sen har jag övat lite redovisning (fortfarande tråkigt) och nu skall jag börja snickra på min presentation av mig själv inför morgondagens jobb-intervju. Lite nervös faktiskt måste jag erkänna. Sen ska jag nog göra klart redovisningen. Nämnde jag att det sistnämnda var tråkigt?
April 24, 2007
Delph1 wrote: Haft den sämsta j**la kukdagen på jävligt länge. Den började uselt och sen när man trodde att allt var på väg att vända spottade livet en i ansiktet och mer saker gick fel. j**la fans h*****e runt ut sagt.
//Andras
Du får gärna berätta vad som hänt 😕
ontopic:
-Skolan
-Hemåt
-Sökt till ett sommarjobb
December 6, 2006
Delph1 wrote: Nah, nu småler jag mest åt eländet.
//Andreas
Har man sagt A får man säga B .. vad har / hade hänt ?
OnT:
Min dag blev iallafall relativt bra.. började dagen med att betala räkningar och inse att man hade mer pengar över än vad man trodde, dock gick alla pengarna över till sparkontot som jag har hos morsan.. vågar inte ha mina egna pengar på ett konto jag själv kan nå längre, är väldigt svag för att handla saker efter löning. :cy:
13.30 började dagen på jobbet och sitta i kassan.. småler åt vissa kunder för diverse. :bok:
Avslutar kvällen med att få nycklarna till butiken då man tydligen är låsansvarig under morgondagen 9.45-20.15.
Vunnit £500,000.00(Five Hundred Thousand Pound Sterling) in cash.from Microsoft International Lottery.
MICROSOFT INTERNATIONAL LOTTERY INC.
5th Floor East Commonwealth Centre
55 Currie Street London L70 1NL.
Allt enligt ett mail i min mailbox idag.
Visst är jag en lucky bastard va?
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Skottat snö på garagetaken på jobbet, det var i snitt 70cm på vartenda ett.
🙁
Och mer blir det, har kommit ~1dm sen i morse.
Roligt med snö iofs, men nu får det tammefasen räcka, har varit "roligt" nog i vinter.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)