July 18, 2001
Vakna av att tele ringde vilket jag trodde va larmet så tryckte av ett antal ggr, trodde tel fått fnatt då den ringde oavbrutet så öppna ena ögat och kika, då va det jobbarkompisen som ringde och sa larmet gått på jobbet så då kände man sig lite halvdum då man tryckt av honom ett antal ggr utan vetskap,"han undra om jag va trött" okay lite trött då kan jag väl erkänna" och va bara hoppa i brallorna snabbt som f och sticka till jobbet och spana men ingenting här och ingenting där, bara falsklarm, så nu sitter man och segar på jobbet och slösurfar och tänkte få något gjort.
Jobbat lite med en vad jag tror kan kvala in som en av de sämsta bilar som tillverkats, någonsin..(Seat Cordoba). Styvt 10 år gammal, och i princip varenda bultjäkel i fronten är fastrostad och smäller av när man ska plocka isär den, t.om skruvarna som håller framlyktorna på plats är fastrostade. (Norrlandkörd, dvs glest med saltade vägar)
Skjutsat grabben + dator till hans syster nu ikväll=Barnledig fram till måndagkväll. 😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 16, 2004
Sitter på jobbet och försöker få tiden att gå, lagom kul att inte ha nånting att göra fram till kl 16, fast hellre det än apmycket...knepigt det där. I helgen blir det en minisemester till Helsingborg, AIK-H-borg på måndag ska bevittnas med några sköna promille i kroppen =)
1 Guest(s)