August 29, 2004
Shikar, för igår kunde jag bara slappa utan att bry sig över någonting, länge sedan det var en dag som den.
Idag, jobbet whinar, syskon whinar, vänner klagar över deras jobbiga liv...
Bleh, borde nästa ta betalt för att lyssna på andras problem (vänner och familj).
Edit; + att jag var tvungen att neka en lägenhet för jag jobbar min sista månad och nästa jobb jag ska har påbörjas sista Aug.
December 6, 2006
Arbetat mig igenom dagen som ansvarig, 9.45-20.15.. känns som kroppstempen gått upp och ner hur många gånger som helst.. vette tusan om man inte har feber.
Men men.. arbete imorgon igen.. och på lördag.. nu orkar jag inte, söndagen ska jag ta mig fan bara slappa rätt igenom.
Nog "datoriserat".. måste diska, duscha och bädda sängen.. äta kvällsmat och sova nu. Upp 05.45 imorgon. zzzz
March 5, 2002
Beställt en OCZ Vertex Series SATAII 2.5" SSD 60GB.
Nästan kommit för sent till jobbet, bränt €10 på taxi igen...
Börjat skruva bort ABS-pumpen på en Ford Focus vilken skall bytas.
Fi fasen vilket hundgöra.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 3, 2003
opA87 wrote: Nog "datoriserat".. måste diska, duscha och bädda sängen.. äta kvällsmat och sova nu. Upp 05.45 imorgon. zzzz
5:45? Vilken lyx Gick upp 5:10, var så trött att jag knappt visste vad som var bak eller fram på mig.
Lyckades få min första fortkörningsbot i förrigår 😀 11km/h för fort på 90-väg gav en fin bot på 2000kr.
Jaja, kanske var tur ändå. Nu är man nere på jorden igen och håller hastigheten 🙂
Idag har varit en relativt OK dag, har en mini-skrivare kvar som ska testas. Sedan blir det nog att hålla helg 🙂
December 6, 2006
Lord_Kvadd wrote: 5:45? Vilken lyx Gick upp 5:10, var så trött att jag knappt visste vad som var bak eller fram på mig.
Jag brukar vanligtvis gå upp 04.30 måndag till fredag om jag bara arbetar på gårdarna under den veckan de gäller. :blink:
OnT:
Relativt rolig arbetsdag.. känt mig någorlunda pigg och arbetskamraterna har varit härliga att arbeta med idag.. 7.15 - 14.00 blev de arbetspasset.. nu ska man till nästa jobb och kvällsmjölka mellan ~15.45-18.00.. sedan 11.00-20.15 imorgon..
Jaja... man ska vara glad att man har tre jobb. :bok:
March 14, 2001
Sovit alldeles för lite senaste, öhm, dygnet eller så.
Vaknade igår eftermiddag vid 14:00 nåtag, jobbade sen från 19:00 till närmare 06:30, hem en liten sväng och duscha och åt lite frukost för att sen iväg och shoppa. Kom hem för en timme sen ungefär. Nu är jag lite småtrött sådär. 😛
4 Guest(s)