December 6, 2006
bigman wrote: Pengar Àr inte allt?
MÄn-Fre Àr pengar allt ;)'
OnT:
HÄller pÄ och lagar mig en lÀtt middag.. Schnitzel med köttbullar & pasta.
NÀr detta nu blir fÀrdigt blir det att Àta middagen framför 15 avsnittet av American Idol och 7:e avsnittet av Lost.
Go Danny Gokey ! :hb:
February 12, 2003
Shikar wrote: Gymnasiet antar jag dÄ? 3an?
Yes.
OVP- och VCore-moddade precis mitt DFI Lanparty Nforce 2 Rev B. đ
EDIT: Reducerat antalet förmodligen fungerande Socket A-CPU:er till en. Det kanske inte var nÄgon bra idé att slÀnga pÄ en ASUS Silent Knight pÄ en Duron 1400 trots allt. Eller det vÀrsta var nog att ta bort kylaren...
April 24, 2007
opA87 wrote: Kommit hem frÄn jobbet, frÄn slasket pÄ parkeringen.
Nu blir de till att göra sig i ordning för sÀsongsstarten av Cityakuten, skÄl med glass, marÀnger och kolasÄs.. mÄste Àven fÄ i mig flingor med musli och fil.
Vad hĂ€nde med att trĂ€na och dina 4kg med Whey-80? đ
ontopic: Skolan.
March 5, 2002
Jon lord wrote: Svurit och gormat dĂ„ jag glömde av att Judas Priest konserten var igĂ„r hĂ€r i GBG !!! som jag hade köpt biljetter för 500spĂ€nn ett halvĂ„r innan! đ
Svurit Ă„t paypal som inte vill funka som jag vill heller
Ă h fy fan đ
SÄg dom hÀr för nÄgra veckor sedan, var rÀtt fett! Halford kan skrika han..
April 13, 2007
DrPepper wrote: Kommit fram till att jag behöver ett nytt jobb. Har vÀrldens idiot till chef som verkar tro att det Àr helt okej att sÀlja grejer med en trasig mejerikyl med en tempratur pÄ 17.5grader Mig vetligt Àr detta olagligt?
SnÀlla snÀlla snÀlla, gÄ till en tidning Ä berÀtta! Du blir min idol isf!
December 6, 2006
Shikar wrote: Vad hĂ€nde med att trĂ€na och dina 4kg med Whey-80? đ
Jag trĂ€nar inte för att varenda muskel ska synas.. d.v.s jag deffar inte, jag trĂ€nar för att bli kraftigare sĂ„ jag Ă€ter det jag vill Ă€ta. đ
OnT:
Kommit till jobbet pÄ gÄrden dÀr maginfluensa brutit ut hos familjen.. gÄr runt med engÄngshandskar, tvÀttar hÀnderna som en idiot och hÄller avstÄndet med 5 meter frÄn personerna pÄ gÄrden. :blink:
SÄ nu Àr det rast mellan 10-15.. sitter och Àter havregrynsgröt.
3 Guest(s)