December 6, 2006
DrPepper wrote: Kommit fram till att jag behöver ett nytt jobb. Har världens idiot till chef som verkar tro att det är helt okej att sälja grejer med en trasig mejerikyl med en tempratur på 17.5grader Mig vetligt är detta olagligt?
Tack för infon ! :bgrin:
Livsmedelsverket och Lidl har blivit "notifierade" med ett meddelande skickat till dom 😉
December 6, 2006
emokid wrote: På riktigt?
Dock är det väl kommunen som sköter tillsynen..?
Kommunernas miljö & hälsoskyddstillsyn står väl under livsmedelsverket om jag inte minns fel..
EDIT:
Skickade även ett meddelande till livsmedelskontrollen för Stockholms stad, något mer emokid ? 😉
April 13, 2007
opA87 wrote: Kommunernas miljö & hälsoskyddstillsyn står väl under livsmedelsverket om jag inte minns fel..
EDIT:
Skickade även ett meddelande till livsmedelskontrollen för Stockholms stad, något mer emokid ? 😉
Mm. Tycker det är skitbra gjort! :upp:
OnT: Hämtat paket med en ny topp till min vattenpump.
August 18, 2006
opA87 wrote: Tack för infon ! :bgrin:
Livsmedelsverket och Lidl har blivit "notifierade" med ett meddelande skickat till dom 😉
hehe bra 🙂 jag har bilder ifall det efterfrågas 😉 Liksom hur fan kan man inte uppmärksamma detta? Förstår mig inte hur killen fungerar
Ps.Du skulle sett killen när jag sa att jag hade varit i kontakt med facket ang scheman..Tror killen skulle gå igenom taket med följande mening "Du ska fan inte kontakta facket"..Killen är ju störd..Ds
2 Guest(s)