December 6, 2006
skiroy wrote: Klart att han är glad över att han lever..
Meningen var väl felformulerad.
Men de låter på honom som han ska vara glad att han lever för någon annan anledningn än att han just vaknar.. eller något.. svårt att formulera fram de rätt.
Han är väl bara runt 25 bast och har väl inget att oroa sig för så som hjärtattacker eller liknande i sömnen. 8-[
OnT:
Precis varit ute och köpt 4 trisslotter.. nitlotter :arg:
March 14, 2001
Köpte på mig en hög med energidrycken Powerking för för ett tag sen, men det är en sak som är konstig, den har nämligen en eftersmak av ägg. 🙂
Trodde först det var något jag hade stoppat i mig tidigare som gjorde att smaken vart lite konstig, tex hade jag gurglat Listerine någon timme innan. Men nu är det så att alla smakar så oavsett vad jag har ätit tidigare, eller samtidigt. Mycket skumt och lite småäckligt, fast ändå inte. 🙂
December 6, 2006
Snorch wrote: Köpte på mig en hög med energidrycken Powerking för för ett tag sen, men det är en sak som är konstig, den har nämligen en eftersmak av ägg. 🙂
Trodde först det var något jag hade stoppat i mig tidigare som gjorde att smaken vart lite konstig, tex hade jag gurglat Listerine någon timme innan. Men nu är det så att alla smakar så oavsett vad jag har ätit tidigare, eller samtidigt. Mycket skumt och lite småäckligt, fast ändå inte. 🙂
Låter väldigt konstigt.. eftersom Powerking går under Axfood ( Willys & Willys Hemma ) så ska du höra av dig till dom med denna s.k "äggsmak" för så ska det inte vara.
Jag köper ett flak Powerking då och då samt köper en styck nästan varje gång jag arbetar och jag har då aldrig varit med om denna bismak.. sista smaken är som en kolsyrechock bara med sötma, tycker jag.
Vad är det för bäst före datum på den ? Finns i botten på flasken samt vart köpte du den ?
April 24, 2007
Snorch wrote: Köpte på mig en hög med energidrycken Powerking för för ett tag sen, men det är en sak som är konstig, den har nämligen en eftersmak av ägg. 🙂
Köpte också ett par som smakade konstigt häromdagen, kanske en dålig leverans? :bgrin:
March 14, 2001
opA87 wrote: Låter väldigt konstigt.. eftersom Powerking går under Axfood ( Willys & Willys Hemma ) så ska du höra av dig till dom med denna s.k "äggsmak" för så ska det inte vara.
Jag köper ett flak Powerking då och då samt köper en styck nästan varje gång jag arbetar och jag har då aldrig varit med om denna bismak.. sista smaken är som en kolsyrechock bara med sötma, tycker jag.
Vad är det för bäst före datum på den ? Finns i botten på flasken samt vart köpte du den ?
Har funderat på att göra det men har inte blivit av än. Ska kolla med någon mer med vettiga smaklökar först.
Jo jag köper Powerking titt som tätt, var visserligen ett tag sedan nu, men aldrig varit med om denna eftersmak.
Datumet var det första jag kollade, 01/2010, Willys i Borlänge.
Shikar, verkar inte bättre. 😉
August 18, 2006
Kan vara så illa att de har gjort rent maskinen men glömt att köra igenom den med vatten efteråt. En kompis köpte sig fanta och den smakade diskmedel så du är nog inte helt själv om detta 🙂
November 27, 2003
opA87 wrote: Meningen var väl felformulerad.
Men de låter på honom som han ska vara glad att han lever för någon annan anledningn än att han just vaknar.. eller något.. svårt att formulera fram de rätt.Han är väl bara runt 25 bast och har väl inget att oroa sig för så som hjärtattacker eller liknande i sömnen. 8-[
Nej jag njuter av livet bara.
//Andreas
Sålt snöskotern.
Delade känslor, men bra betalt.
Blir väl en ny vad det lider.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Hänt "mycket" sen i fredags..
Började morgonen med.. ja vad jag nu gjorde sedan iväg till Jönköping och klippte mig.
Fredagkväll var de kvällsmjölkning sedan hem då farsan återigen kände för att komma denna helg så det var iväg till Mcdonalds denna kväll med :> Såg även Fantastiska Fyran Rice of the .....
Lördagen var det arbete mellan 14.00-20.15 sedan filmkväll med I am legend & Changeling.. i säng vid 01.15.
Söndagen blir väl slappande bara..
Snorch: Arbetade under gårdagen så köpte mig en Powerking "orginal" ( den blå / silvriga ) som går ut 22 / 1 -10... absolut inget fel på denna.. måste vara något med dina smaklökar 😛
April 24, 2007
ojdå wrote: Kort, kort. Hade hyfsat långt innan så det var verkligen dags nu. Klippte säkert 7-8 cm på kanterna och aningen mindre på luggen 😛
Från:
[Image Can Not Be Found]till
[Image Can Not Be Found]
Men slutresultatet var ju itne alls kort, kort kort är snarare på gränsen till snaggat 🙂
Jag har ju kortare än det där och då var det ändå ett tag sen jag klippte mig :bgrin:
Roliga modeller förresten
Ontopic: inget vettigt förutom frukost.
1 Guest(s)