beta wrote: Tvättat och sen kollat hur mycket man behöver äta på McDonalds för att bli lika mätt som efter en Dubbel whopper meal. Det blev En New Orleans royal meny och 3 ostburgare. Nu har jag rejäl avsmak på McDonalds-mat. :spy:
McDonaldsmat??
Varför har dom inte med det på menyn? Tasteless crap är då vad jag fått där de fåtal gånger jag besökt en sådan sylta.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
I desperat väntan på sommaren inbillat mig att den kommer fortare om man har sommardäcken på bilen. Sagt och gjort, de skitsnygga Speedline-fälgarna med de fina Toyo Proxes-puckarna sitter på 205:an nu. Tänkte "äh, vad fan, inget vinterväglag nu, väl?", och hittade vinterväglag när jag närmade mig första bästa rondell, blev första gången jag ofrivilligt åkt igenom en rondell på ställ, måste jag erkänna.
Även förundrats hur den bakre sidolisten på bilen bara lossnat av sig självt.
Justja, firat ett år med min flickvän, saker som lätt glöms bort när man har en rolig bil. 😛
April 13, 2007
Mean Machine wrote: I desperat väntan på sommaren inbillat mig att den kommer fortare om man har sommardäcken på bilen. Sagt och gjort, de skitsnygga Speedline-fälgarna med de fina Toyo Proxes-puckarna sitter på 205:an nu. Tänkte "äh, vad fan, inget vinterväglag nu, väl?", och hittade vinterväglag när jag närmade mig första bästa rondell, blev första gången jag ofrivilligt åkt igenom en rondell på ställ, måste jag erkänna.
Även förundrats hur den bakre sidolisten på bilen bara lossnat av sig självt.
Justja, firat ett år med min flickvän, saker som lätt glöms bort när man har en rolig bil. 😛
Vi vill se bild! 🙂
Kommit hem från jobbet, käkat, duschat, och ska nu iväg på den lokala hyresgästföreningens styrelsemöte. (Sitter med där.)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
emokid wrote: Vi vill se bild! 🙂
Har inga bilder på den med sommardäcken än, och orkar inte fixa just nu då bilen är redigt skitig. Eller det kanske var min flickvän du ville se bild på? 😛
Anyways, med den hemska gamla modellen Speedlinefälg:
[Image Can Not Be Found]
Vinterdäcken där, då.
3 Guest(s)