December 6, 2006
MakubeX wrote: Haft ångest hela dagen. :<
Strulat med systern din ? :bgrin:
OnT:
Fått betalt för 4 timmars arbete bara på att lyssna på chefen gå igenom mjölkningssystemet ( som man delvis redan kan ) och åkt runt och kollat upp markerna.. hemma på lunch nu till klockan 15 då man ska tillbaka.
September 27, 2005
Shikar wrote: Lite mer detaljerat tack? 🙂 Asiatisk mat 😛
Vart ligger Sukhothai? :bok:
Anledningen till att jag skrev asiatiskt var att jag hört från mina asiatiska vänner att det kan vara lite si sådär med att något som heter thai faktiskt är thailändskt. Men går man på namnet så är den ju thailändskt. Det var buffé med lite olika, ungefär som det brukar var fast godare! Nudlar, någon slags strimlad kyckling med något grönt väldigt starkt var väl det godaste. Kaffe och kaka efter var ju också gott! Sammanfattnignsviss var det starkt men mycket gott, kanske kunde varit aningen större buffé. Rekommenderas absolut om man vill ha lite krydda och inte bara frityr.
Ligger i närheten av domkyrkan. Gatan nedanför den med ma cuisine och butterick's (stavning?) om du vet var det ligger. Finns två asiatiska kök på samma gata där. Detta var den som var ner i en källare.
March 10, 2003
Låter som ett najs ställe. Skall testa det när jag drar till götet nästa gång.
http://kartor.eniro.se/query?w.....arch_word=
Ligger inte så långt ifrån Bamboo som jag tuggat i mig mat på innan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
Förvånats över hur hutlöst betalt Toyota tar för småprylar.
2363:- för spännrullen till AC-remmen (I princip ett plåtskott kullager.). Och det är vårat inköpspris från Toyota.
😮
Diamantkulor och guldförgyllning månne?
Så där lagom kul att berätta för en gammal farbror som knappt får pensionen att räcka till ändå.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
ilg@dd wrote: Förvånats över hur hutlöst betalt Toyota tar för småprylar.
2363:- för spännrullen till AC-remmen (I princip ett plåtskott kullager.). Och det är vårat inköpspris från Toyota.
😮
Diamantkulor och guldförgyllning månne?
Så där lagom kul att berätta för en gammal farbror som knappt får pensionen att räcka till ändå.
Ett till kul exempel: Yamaha vill ha 4500:- för en kickpedal till någon crosshoj, någon någorlunda ny YZ250, minns inte exakt. Helt galet.
December 6, 2006
Arbetat sen 9 i morse.. lunch mellan 13-14.. strax åka tillbaka.
Fått elräkningen med.. man undrar ändå vad som är normalt så frågan skickar jag till er:
Är det normalt för en ensamstående som bor i en 2:a med värme som ingår i hyran att betala 526 kr i elräkning för både "Elhandelskostnad" och "Elnätskostnad" tillsammans för perioden 1 / 1 - 28/2 d.v.s 59 dygn ? Låter inte särskilt mycket om jag för vara ärlig som har en dator som står på nästan 20 timmar om dygnet samt en TV som går någon timma om dagen ( 50" plasma ).. 251 kWh gick det åt under denna tid.
1 Guest(s)