December 6, 2006
emokid wrote: Det är inte beräknat på vad du gjort av med tidigare? Många har ju fortfarande bara avläsning några få gånger per år.
Enligt Vattenfall har jag inte någon "beräknad" förbrukningsavgift utan exakta mätningar.. "faktiska förbrukningar" som det står på fakturan.
Mätaren har läst av 3 gånger sedan jag flyttade in och det är för varje faktura som kommit.
Bytt vattenpump på en Toyota Avensis bl.a.. Fi Faen..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2003
Gelica wrote: Du glömde att vi fick se vår katt på taket när vi kom hem :O
Ja, jäkla Houdino-katt, öppna fönstret och smet ut på taket medans vi vart borta. Fast hon var inte så tuff när vi kom hem, höjden inger visst respekt även hos katter.
Sen har vi kollat på film och gottat oss med chips & dipp ikväll. 🙂
February 12, 2003
Insett att Meshuggah i Uppsala kanske blir i tråkigaste laget, Oslo är mer lockande. Svurit åt Norska biljettpriser också, men att se Septic Flesh och Meshuggah under samma kväll känns väldigt svårslaget... Det får kosta sina 1500:- eller vad det slutar på med bensin i slutändan. 🙂
September 12, 2001
Mean Machine wrote: Upptäckt att Meshuggah har en riktigt lustig turnéplan (som vanligt skiter de i Stockholm till förmån av t.ex. Karlstad) och bestämt mig för att masa mig till en av deras konserter. Även Gojira i Köpenhamn i April känns rätt lockande.
Med tanke på det du skrev...orkar du inte ens åka till Uppsala när andra måste långt fler mil än du?
Jajaja...masa dig iväg du din bortskämde empatilöse finnpajsare. 😉
February 12, 2003
skiroy wrote: Med tanke på det du skrev...orkar du inte ens åka till Uppsala när andra måste långt fler mil än du?
Jajaja...masa dig iväg du din bortskämde empatilöse finnpajsare. 😉
Mean Machine wrote: Insett att Meshuggah i Uppsala kanske blir i tråkigaste laget, Oslo är mer lockande. Svurit åt Norska biljettpriser också, men att se Septic Flesh och Meshuggah under samma kväll känns väldigt svårslaget... Det får kosta sina 1500:- eller vad det slutar på med bensin i slutändan. 🙂
Det blir ju drygt 100 mil fram och tillbaka ju. 😉
Varit på regionalt hyresgästföreningsmöte, har dumt nog tagit på mej uppdrag i styrelsen..
Zzzzzzzzzzzz
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 27, 2005
Skulle träffa en kompis hemifrån med de blev lite sena för de fick punktering på motorvägen mellan Borås och Göteborg. Jobbigt värre för dem.
Sen har jag mest laddat för en fest ikväll. Kommer knappt igår när jag var på fest sist. Är inte PartyPrinsen med stort P direkt. 😉
2 Guest(s)