Far iväg på "lillsemester" neröver Hälsingland senare idag, så jag kommer inte att kunna deltaga i några heta debatter på ett par dagar. Hoppas ni klarar er ändå..
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 10, 2005
Gick upp lite smått vid 0900.. kollade på när morsan gjorde gympa (lagom jobbigt), åt frukost.. kollade ut, visade sig vara fin väder så jag gick ut å la mig å solade ryggen... ringde senare en kompis, och efter de ut igen för att sola magen... Sen blev de väll lunch, varefter jag kollade och gemförde dator delar (ska bygga nytt). Blev väll ett avbrott innan kvällsmat då jag fick hjälpa pappsen att skära bort lite onöding papp på garagetaket... (ska lägga nytt) och nu sitter jag här igen för att gemföra mer prylar...
ganska givande dag idag inte sant?
October 16, 2004
Mean Machine wrote: Kommit hem från finska rallyt, allmänt skitseg... Får väl se vad man hittar på framåt eftermiddagen.
Kul! Det måste ju vara det grymmaste rallyt att vara publik på. Mycket folk ute i skogen och breda sladdar och långa hopp!
Jag jobbade första dagen efter sex veckors semester idag. Seeeeeeeeeeegt!
Det har varit sådär halvdåligt väder hela min långa ledighet. Självklart kommer sommarvärmen nu... 🙁
Fixat lite med den "nya" bilen och lagt ut lite annonser på blocket. Hinkat vatten som en tok i högsommarvärmen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 7, 2006
Dagen började med att jag funderade på om jag skulle gå eller åka spårvagn till Liseberg. Jag kom fram till att det var bättre att gå då det skulle ta fem min innan nästa spårvagn kom 🙂
Jag har varit på Liseberg med kompisar, badat med samma kompisar och varit hemma hos en av kompisarna med kompisarna som jag var på Liseberg med 😉
1 Guest(s)