January 8, 2003
Suttit i det härliga vårvädret hela förmiddagen med Öl, pizza, kaffe och Delicatos nya drömcola (grymt goda kakor). Sen har man varit å hjälpt brossan som köpt en elmotor till cykeln. Den sitter i navet så han har beställt å ft hem ett helt däck med motor å special fälg, gas å broms handtag, volt regulator å laddare. Skulle se film på hemma bion men fastnade vid datorn..
Tog rejäl sovmorgon och har slappat mest hela dagen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Tidigt morgon idag med.. fastän man gick och la sig vid 00.45 vaknar man ändå utan att kunna somna om vid 08.30.. en liten bieffekt av att arbeta på gårdar tidiga mornar..
Så det var bara att gå upp och sätta sig vid dumburken.. sedan frukost med farsan.. medans han läste sina böcker blev det lite TF2 spelande.
Fram till 14-tiden hade de inte hänt så mycket men vi satte igång med lunchen vilket blev fläskkotlett & friterade pommes.. såg även Simpsonsfilmen. Sa adjö till far som åkte hem efter maten.. hade inget att göra så åkte ut till landet och efterdrog åt så sommardäcken sitter kvar.. ja just det.. satte på sommardäcken.. så nu är det verkligen vår 🙂
Kollade upp morgondagen.. börjar 05.30 som vanligt så får ta och gå upp vid 04.30.. resten av kvällen blir slapp framför datorn och se på några sjukhuset avsnitt alternativt kolla på TV:n för att sedan lägga sig vid 21-tiden.
June 23, 2002
Ptja, tagit emot spelarbussen vid Råsunda. Sedan sett AIK besegra Halmstad med 1-0 enkelt. Så jävla underbart med premiär och VINST! Var ett tag sedan Gnaget inledde med vinst i premiären. Sedan blev det givetvis en kebabpizza på pizzastugan vid Råsunda sedan skjutsa hem några polare sen hämta tjejen och snart ska jag väl bege mig till Arlanda och hämta morsan och farsan.
September 27, 2005
Idag var det aktiekunskap igen. Betydligt roligare idag! Lärde mig en hel del 😛
Sen visade de en riktigt bra kortfilm om finanskrisen. Grymt välgjord!!! Rekommenderar verkligen er att se den om ni är det minsta intresserade av vad som skapat den situation vi har idag http://crisisofcredit.com/ !
April 24, 2007
Snorch wrote: Ta bort utropstecknet. 😛
Oj, nu är jag verkligen trött :bgrin:
February 3, 2003
Meanie: Fick en receptbelagd hostmedicin som innehöll etylmorfin för något år sedan när min hosta var som värst. Första gången jag tog den, lade jag mig i sängen för att jag var lite dåsig. Därefter började det kännas som att mina ben "föll" :cy:
Ungefär som att man skulle ligga på ett bord med benen rakt ut över kanten, och sedan låta dem falla ner mot marken. Lite tråkigt att det aldrig hände fler gånger 😛
Igår var det en riktigt slapp dag med en massa Civilization IV och Garry's Mod. 😀
4 Guest(s)