August 18, 2006
Delph1 wrote: Nu har vi inte så mycket kunder utan det är mina medarbetare, om jag kan kalla dom det. Det har blivit en väldigt konstig stämning på sistone där folk verkar bry sig mer om att rapportera andras fel än sköta sitt eget jobb. Jag tror det är lite för lite att göra helt enkelt och de är rädda att det ska bli sysslolösa. Vi är tyvärr överbefolkade just nu, men det kommer ju ändra sig så snart sommaren kommer. Det hade också underlättat om ägarna inte vore så paranoida och förstärkte hela den här stämningen med domedagstal och liknande under varje veckomöte.
Så snart sommaren kommer borde allt bli bättre...
//Andreas
Kunder eller Medarbetare är sak samma, idioter båda kategorierna så 😉
December 6, 2006
Onsdagen avslutades med lite game:ande med polaren.. blev väl inte särskilt sent då jag kände mig dålig. Sov inte ett skit mellan onsdag-torsdag..
Torsdagmorgon vaknar jag med ännu mer ont i halsen och snuva men orkar inte ta ledigt.. karensdag sucks 😛 så pallrade mig iväg till jobbet och genomförde hela dagen på nästan 12 timmar.
Nu är det fredag och känner mig jäkligt utvilad efter att man la sig vid 21-tiden igår.. ont i halsen och hostar, smått snuvig.. hes så in i bomben.. eller vad de nu kan kallas.
February 12, 2003
beta wrote: :cy:
Ungefär min reaktion också. Hade dock en känsla av att det skulle vara något sådant, det var svårt att vingla fram till vågen som det var. Kändes som mina första steg eller något. Sen ramlade jag nästan av den också.
Har fått i mig mat idag, så snart är vi på rätt spår igen. 🙂
November 27, 2003
emokid wrote: Vill åxå vara så rik att jag har ett eget bibliotek. :arg:
Det är många års samlande 😉
Mean Machine wrote: Ungefär min reaktion också. Hade dock en känsla av att det skulle vara något sådant, det var svårt att vingla fram till vågen som det var. Kändes som mina första steg eller något. Sen ramlade jag nästan av den också.
Bra 🙂
//Andreas
December 6, 2006
Mean Machine wrote: Ungefär min reaktion också. Hade dock en känsla av att det skulle vara något sådant, det var svårt att vingla fram till vågen som det var. Kändes som mina första steg eller något. Sen ramlade jag nästan av den också.
Uppsök läkare ?!? :cy: :cy:
Väga så lite för din längd och samtidigt vara vinglig och grejer..
OnT:
Vaknat o/
Ska åka in till systemet alldeles strax.. ska bara få i mig frukost med brorsan och farsan.
Nyssens ätit påskmiddag hos mammsen.. Känns som man är ganska nöjd på matfronten för tillfället.
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)