January 13, 2003
Varit på middag med en liten del av tjejens släkt. De har bjudit mig ett par gånger innan men nu var första middagen på "okänd mark". Verkade gå rätt bra så är ju alltid något. 😀 Efteråt stack vi till mina päron och hämtade lite öl, är ju trist med påskmiddag och behöva köra hem. 😛
Edit: Ett tillägg till gårdagens fisketur. Fy fan för folk över 20 som inte ens klarar av en lugn dag med kompisar på sjön. Polarn som vi var ute med drog i sig 9 starköl och större delen av den lugna, trevliga fisketuren gick ut på att vara barnvakt till den snubben. Nog för att jag känner mig som en 60åring ibland men en del barnsligheter har man ju verkligen vuxit ur och turen var inte alls lika rolig som de förra året, alkisbeteende dödar snabbt de sista hjärncellerna. 🙁
Edit2: wtf, jag kan inte göra edit innan jag postat inlägget.
March 14, 2001
DrPepper wrote: Glöm inte bort 2 ½män å roommates 🙂
OnT: Jobbat
2 ½män är ganska kul men lite tråkigt i längden, inte i närheten av HIMYM iaf. Roommates har jag inte sett, tror jag.
Scrubs är rätt bra det också. Har kollat/kollar på säsong 4-7 nu, dock i lite fel ordning. Började lite på säsong sex, sen igång med femte och kollade på alla avsnitt fram till åttoende, nu är jag i full gång med fjärde. 😛
En annan serie som många tycker är bra som jag dock inte ser det roliga med är Vänner. Kul ibland men det har ju räckt med en säsong eller så.
March 10, 2002
Snorch wrote: 2 ½män är ganska kul men lite tråkigt i längden, inte i närheten av HIMYM iaf. Roommates har jag inte sett, tror jag.
Scrubs är rätt bra det också. Har kollat/kollar på säsong 4-7 nu, dock i lite fel ordning. Började lite på säsong sex, sen igång med femte och kollade på alla avsnitt fram till åttoende, nu är jag i full gång med fjärde. 😛
En annan serie som många tycker är bra som jag dock inte ser det roliga med är Vänner. Kul ibland men det har ju räckt med en säsong eller så.
Det är ju efter säsong 4 det börjar gå utför och inte alls är lika roligt. De gör rätt som lägger ner serien efter denna säsongen.
De senaste åren har The Office varit min favoritserie, inget som slår den. Men tittar på en hel del serier, runt 30 skulle jag tro. 🙂 Kan tipsa om The Big Bang Theory och 30 Rock om ni inte sett dessa. Tycker även den nya säsongen av South Park har börjat riktigt bra.
ilg@dd wrote: Kollat på ett hus.
Kollat inuti tidigare nämnda hus tillsammans med sonen, har i princip bestämt mej nu eftersom sonen var positivt inställd..
Ska ta ett snack med ägaren/hyresvärden om lite runtomkring det hela nu, borde gå att få till nått förmånligt med tanke på att jag svartat en hel del i skogen åt honom förr om åren.
😉
*Edit*
Pratade med frugan hans nyssens, verkar ok.. Blir flyttning i slutet av Juli som det ser ut just nu.
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Spritt skit två dagar i rad nu.
Gårdagen blev det att börja 05.30 och höll på hela dagen fram till 19.45 på ett ungefär. Hann med prick 25 lass á 12kubik á 25x12.000 = 300.000 liter flytgödsel.. är det tillräckligt mycket för Coores tankar ? 😉
Dagen började 07 återigen sprida skit.. dock idag en mindre tunna.. endast 10kubik så det blir fler lass och kortare resor då de flesta vallar är inom synligt håll från gården.
Nä, nog skrivet.. precis ätit lunch så tillbaka till jobbet.
Nja, brottats med generatorn på en Volvo 850 bl.a.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)