September 27, 2005
Plockat undan, diskat, dammsugit och torkat golvet... Fan va tråkigt.
Nu ska jag belöna mig med ett avsnitt Top Gear! 😛
EDIT:
beta wrote: Mailat BBB och frågat om dom tänker ta efter Bahnhof eller förlora alla sina 100mbit-kunder till dom.
http://hd.se/inrikes/2009/04/1.....uppgifter/
Tänkte gjort det samma. Håll oss uppdaterade om vad de svara!
November 27, 2003
Kommit hem från Norge.
Kopplat upp nya NAS:en. Tankar över allt roligt till den.
Ska koka te och njuta lite en timme eller två innan jag går och lägger mig.
beta wrote: Mailat BBB och frågat om dom tänker ta efter Bahnhof eller förlora alla sina 100mbit-kunder till dom.
http://hd.se/inrikes/2009/04/1.....uppgifter/
En annan har ju då Bahnhof och kände sig säker från dag 1 😉
//Andreas
December 6, 2006
Delph1 wrote: Kollar på Musses klubbhus. Vilket skit.
Inte lika bra som Disneyklubben på våran tid, eller vad säger du ? 😉 ( För du är väl runt 25 så jag säger "våran" tid ).
OnT:
Vaknat o/
Svårt som fan att sova länge när man går upp mellan 04-05 hela veckan så först vaknar man 07.15, sedan 08.15 och till slut 09.55.
Skiter nog i en riktig frukost.. slänger nog i mig några händer ostbågar och tar vägen förbi Mcdonalds i Borås på vägen till Göteborg.. får bli fel slags frukost.
Ska nog ta och se klart på Prisonbreak-avsnittet med..
Ja just det.. köpte för skojs skull en sån där Coca Cola Green Tea plus eller vad den heter.. fy fan de va den värsta skit jag varit med om.. smakade rent vatten med lite grön te extrakt.. trodde iallafall de skulle vara lite colasmak men icke.
Json_81 wrote: Visst är det underbart 🙂
Jo, har ju mestadels bott i hus/villa också i vuxen ålder, så det känns ganska påfrestande att bo i lägenhet..
Ontopic:
Vaknat, druckit gomörankaffe och börjat planera dagen.
Ska hjälpa fjällans pojken med moppen bl.a, sen är det väl snart dags att åka och hämta igen den egna sonen som varit hos sin Mamma under påsklovet..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
ojdå wrote: Märket hete Sentürk (R) köpta på Hemköp Högsbohöjd,:P Vi har ju Nasir-moskén här jämte så man kanske kan misstänka att det påverkar utbudet en aning.
Men det tåls att säga igen; Grymt goda köttbullar! 🙂
Tvivlar på att de blir bättre för att deras kor är vända mot Mecka, snarare det att Scans köttbullar innehåller typ 12% kött eller något i den stilen.
Själv har jag spenderat dagen med tjejen och köpt mig en Fanta (insert något coolt ord här) Pineapple. Den var konstig, kommer inte dricka mer av den. 🙂
April 24, 2007
Mean Machine wrote: Tvivlar på att de blir bättre för att deras kor är vända mot Mecka, snarare det att Scans köttbullar innehåller typ 12% kött eller något i den stilen.
Själv har jag spenderat dagen med tjejen och köpt mig en Fanta (insert något coolt ord här) Pineapple. Den var konstig, kommer inte dricka mer av den. 🙂
Du har ingen vidare koll på skillnaden mellan Halal-slaktat kött och vanlig va? 🙂
3 Guest(s)