Mean Machine wrote: Nej, och jag anser mig inte behöva ha det heller. Däremot har jag all information jag behöver om Mamma Scans Broskbullar.
Då är du ganska illa informerad angående köttmängden iaf.
Köttmängd 73 % i Mamma Scans lökdoftande industriköttbullar.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
ilg@dd wrote: Då är du ganska illa informerad angående köttmängden iaf.
Köttmängd 73 % i Mamma Scans lökdoftande industriköttbullar.
Jojo, sarkasm verkar ju inte gå hem. Sen kan man ju ifrågasätta vad "kött" är i det här fallet, nermald boskap inkl brosk/ben eller faktiskt kött.
March 10, 2002
Shikar wrote: Lite sent o fråga men får man fråga vad du sökte? ( Jag ska ju inte söka förrän nästa år 🙄 )
Mest utbildningar som har med systemvetenskap att göra. Var lite osäker i början men efter att ha snackat med en studievägledare bestämde jag mig.
Idag har jag:
Fiskat
Bränt mig
Varit trött
Blivit besviken över Filip och Fredriks nya satsning
December 6, 2006
Dehman wrote: Blivit besviken över Filip och Fredriks nya satsning
Har dom lyckats med något ?
OnT:
Upp 04.40 och äta frukost.. iväg till arbetet och morgonmjölka. När väl detta var slut vid 07.30 var det frukost igen för att sedan gå ner och tvätta av mjölkgropen med högttrycken.. satan vad ont i axlarna man har nu.
Var klar framåt 11-tiden tog då och åkte hem för att äta middag.. har även bokat bil som man ska ha under syrrans student.. måste komma i lite klass 😛
Så det blir samma bil som jag hade i en vecka förra sommaren, helt underbar bil:
[Image Can Not Be Found]
Men nog om det.. ta och se på The simpsons S20E17 nu till middagen.. sedan iväg till jobbet igen.
April 24, 2007
opA87 wrote: Har dom lyckats med något ?
OnT:
Upp 04.40 och äta frukost.. iväg till arbetet och morgonmjölka. När väl detta var slut vid 07.30 var det frukost igen för att sedan gå ner och tvätta av mjölkgropen med högttrycken.. satan vad ont i axlarna man har nu.Var klar framåt 11-tiden tog då och åkte hem för att äta middag.. har även bokat bil som man ska ha under syrrans student.. måste komma i lite klass 😛
Så det blir samma bil som jag hade i en vecka förra sommaren, helt underbar bil:[Image Can Not Be Found]
Men nog om det.. ta och se på The simpsons S20E17 nu till middagen.. sedan iväg till jobbet igen.
En vanlig bil på studenten? :cy: Cabriolet eller flak är det som gäller 🙂
Shikar wrote: En vanlig bil på studenten? :cy: Cabriolet eller flak är det som gäller 🙂
Håller fullständigt med, bifogar några vettiga förslag:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
(I den nedersta Olds 98'en -59 har undertecknad hinkat åtskilliga öl)
😀 😀 😀
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Shikar wrote: En vanlig bil på studenten? :cy: Cabriolet eller flak är det som gäller 🙂
Jag ska inte köra studenterna.. ska bara ha bilen till studenten.. 😉
Funderade på en Audi cabben dom hade.. men den va lite för sliskigt dyr för endags-hyra.
Även Audi TT fanns som intresse.. men det var tydligen en vanlig bil ute på den skolan så de sket sig..
Shikar wrote: Nu när vi ändå snackar om hyrbilar, vilket företag gillar ni (bra erfaranehet) som hyr ut lite lyxigare bilar såsom Audi S4 Cab, BMW M3 cab osv till student? (Förutom Mabi)
Eller får man helt enkelt hyra privat?
Audi och BMW i samma mening som "lyxigare bilar"??
Jisses, det är till att ha lågt ställda krav.
:cy:
February 12, 2003
Roat mig med att förstöra Chillcontrollern till Vappon, haft en 15kg tung brevpress att glo på, sedan fått liv i den igen (fast bara själva kompressorn, så det är i princip en brevpress ändå om man inte kan få bort värmen från kondensorn).
Justja, medan den var kall lyckades jag köra Pi 1M i 4.55GHz med min nya leksak. 🙂
Inventerat däcklagret, beställt däck, förundrats över folks framförhållning (Total avsaknad av det) när det gäller däcken till sin bil.
Alla på en gång.
:-s
4 Guest(s)