January 18, 2004
February 12, 2003
Fått mitt gamla Maximus II Formula krediterat (1600:- + moms får jag för det, samma som jag betalade för ett halvår sedan) och beställt lite skit (se senaste inköp-tråden). Funderat länge och hårt på vad jag skulle beställa, blev inte bättre än det blev, tjejen ska dock få skärmen.
Vidare har jag ätit dillchips och druckit cola. Party, party.
March 11, 2003
Gick upp i ledning i NH´s ganska trötta SETI@home-lag. Tragiskt att se ett forum som NH ha så dålig fart. Tror att vi måste ha lite tävling här snart....;)
December 6, 2006
Upp 07.00 och harva fram till ~10.30.. sedan fort hem och duscha av sig ruset för att sedan åka och hämta några töser för skjuts hem.. man får ställa upp för de söta :up:
Tog mig en pizza emellan.. sedan återigen iväg till nästa gård 15.00-18.15.. och nu är man hemma igen.. fy fn för att glömma mobilen i arbetsbyxorna så visst fn fick man göra en resa tillbaka till jobbet. :arg:
Och visst.. detta suger verkligen med dofterna på jobbet och detta eviga duschande 25 ggr om dagen känns det som.. det är inte så att det luktar illa för mig men inte kul att lukta skit på kvällen när man kommer hem och / eller för dom man träffar 😛
Fixat handbromsen på bilen och skiftat till sommardäck. (Som om man inte skulle få nog av det på dagarna. 😕 )
Läst PM från ctrl angående min nya titel, och kan väl bara konstatera att han liksom andra mods också går i Dehmans koppel.
Se upp bara framåt sommaren, kontrasten brun tunga mot vit vaniljglass ser inge vidare ut.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Precis betalat räkningarna och insett att helsike vad pengar de blev över denna månad.. bara fem räkningar. Störtskönt..
Även glatt mig över att ilg@dd äntligen bytt avatar till något mer ordentligt för den förra fick en verkligen att vända på huvudet för vad fasiken liknande det egentligen 😀
Jaja.. min avatar är ingenting.. handlar bara om att den ska synas så jag hittar mina egna inlägg lättare. :blink:
opA87 wrote:
Även glatt mig över att ilg@dd äntligen bytt avatar till något mer ordentligt för den förra fick en verkligen att vända på huvudet för vad fasiken liknande det egentligen 😀
Hmmpf, den var ju gjord av mej själv i det avancerade bildbehandlingsprogrammet MSPaint..
Föreställande....Hmm, en skäggig gube med giraffhals.. Började med den som julavatar, dvs med röd mössa, sen var det enkelt att bara "måla om" luvan allt efter årstid.
😎
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Precis gjort morgonmjölkningen.. var snäll och gick upp 04.55 en LÖRDAG för att chefen skulle få sova ut efter gårdagen så JAG får jobba och JAG får lägga mig vid 21-tiden på en fredag.. suck.
Så nu sitter man med en portion nykokt mannagrynsgröt och en snart kommande kopp té... väntar egentligen mest på att klockan ska bli 15.30 så man kan åka iväg till nästa arbetsplats och göra kvällsmjölkningen då dessa chefer skulle på bröllop.. får se vad som händer ikväll.. åka och hälsa på gårdagens töser om dom är där dom tror att dom är 😛
Delph1 wrote: Vaknat alldeles för tidigt.
Börjat göra mig i ordning för systersonens dop.
//Andreas
Ungefär samma här, men för min del blir 71-årsfirande av farsguben.
Inne på andra morgonkaffemuggen, sen bär det iväg till Sundsvall.
February 12, 2003
ilg@dd wrote: Läst PM från ctrl angående min nya titel, och kan väl bara konstatera att han liksom andra mods också går i Dehmans koppel.
Se upp bara framåt sommaren, kontrasten brun tunga mot vit vaniljglass ser inge vidare ut.
Du får helt enkelt borsta tänderna.
Dehman har för övrigt ingenting med crew att göra, det enda han kan stoltsera med är att han inte beter sig som en femåring varje gång han får mothugg och ser saker med lite perspektiv. Dags att vakna upp och inse att du faktiskt ansvarar för vad du skriver.
2 Guest(s)