July 27, 2002
Ska iväg och jobba 11-20.
Helsike äckelvärme, luftkonditionteringen på jobbet är sönder så det är 5000 kvm varmt satyg, säkert 40 grader. Ståltak som solen gassar sönder och inga öppna fönster pga. stöldrisk.
Satan i gatan. Folk svimma av värmeslag igår.. Själv så "nöjer" jag mig med skavsår som blivit infekterade av värmen, fyfan. :cy:
September 17, 2003
January 8, 2005
sitter på jobbet till 15:30, inte en stund längre hoppas jag, beror på om det bråkar med mig eller inte :).
sen är det dags att fira det man själv gjorde för 4 år sen.. nämligen studenten.. många personer ska grattas, och mycket mat ska förtäras :).
större magsäck och fler kloner åt folket.
/pole
February 23, 2004
December 27, 2003
Dehman wrote: [quote=Xenomorphed]fått Muckbidraget..... suttit och skrattat i fem min
+15k på kontot är aldrig fel
Muckar du inte som alla andra, den 21:e ?
nej, jag hade inte samma befattning som alla andra. Egentligen skulle vi åka hem idag, men vi åkte hem i tisdags istället 😛
February 28, 2005
Xenomorphed wrote: [quote=Gilgamesh][quote=Xenomorphed]fått Muckbidraget..... suttit och skrattat i fem min
+15k på kontot är aldrig fel
hehe 50k på kontot är inte heller fel för att tagit studenten, + ett par tusen från släktingar 😉
wth? vad är du för bortskämd liten unge?
Detta skrev de på min student lapp eller vad man ska kalla det för..(som man brukar få av de flesta där de grattar en o så)
fixade bild: http://img261.imageshack.us/img261/1905/dsc00025rl1.jpg
stilen ser förjävlig ut, men de min 11 åriga brorsa som skrev det 😛
September 27, 2005
Gilgamesh: Inget konstigt med det väll? Trevligt att en föreldrar tänker på en, och att ge pengar till att studera vidare är väll en god gärning. Dessutom är 50 000 insamlat @ 19 år inte jättemycket i månaden. Behöver inte heta Wallenberg (stavning?) i efternamn för det. 😛 Iaf grattis mannen! själv skall man bara försöka stå ut det sita året nu! suck...
June 23, 2002
Varit bakis och jobbat idag, var på grönan med firman igår. En leverantör som bjöd hela fimarn och det blev en del öl vilket resulterade i att man var bakis hela förmiddagen idag. Sitter och avnjuter en iskall öl nu, sedan blir det att dra till en polare sen blir det Grand Hotell i Saltsjöbaden där en polare ska vända plattor.
March 10, 2002
Blev väckt av en polare vid 12, bar av till ett köpcenter för att leta upp studentpresent, blev en Chivas Regal, sedan blev det en vända till då det inhandlades lite öl. Nu sitter jag i bara fillingar och ska snart hoppa in i duschen för att åka och avnjuta lite av livets dryck.
1 Guest(s)