August 18, 2006
opA87 wrote: Tyvärr.. Hade varit kul men ack så är den bilen ganska stor för mig som ensamstående ungdom ;).
Bara att se en V70 alt v50 nya karossen så blir man nästan kåt ju 🙂 visst dom är dyra..men fan så sexiga
Funderar själv på en vit V70 när jag får plastkoret..alt en S70 att börja med
Snorch wrote: Dragit en stor suck över hur fjantiga vissa personer är.
Resten av dagen har jag grejsat med paps solvärmesystem, bytt expansionskärl, fyllt och trycksatt systemet igen. Dragit om lite kablar till styrenheten och cirkulationspumpar, tur man är behörig elektriker, NOT. 😛
Det gör man varje gång du postar något, om inte annat i din signatur.
Ontopic:
Kikat och planerat lite på ett jobb (bygga en Friggebod, lösvirke.) jag ska göra framåt mitten av maj.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Snorch wrote: Det var faktiskt inte någon här jag tänkte på. Men visst, tycker du det passar bra på dig så visst.
Varför tror du jag tycker det?
Jag har nog alltid i vuxen ålder ansett att sprit knappast är "vuxet", snarare ett sätt att vara någon annan än man egentligen är. Nykter på fest smäller betydligt högre, full kan vilken krake som helst bli.
Resonemanget är lite som när nyblivna körkortägare tror att dom kan köra bil iom att dom kan rita svartstreck på asfalten.
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
ilg@dd wrote: Varför tror du jag tycker det?
Jag har nog alltid i vuxen ålder ansett att sprit knappast är "vuxet", snarare ett sätt att vara någon annan än man egentligen är. Nykter på fest smäller betydligt högre, full kan vilken krake som helst bli.
Resonemanget är lite som när nyblivna körkortägare tror att dom kan köra bil iom att dom kan rita svartstreck på asfalten.
😕
För jag trodde det var ett "mothugg". Men det var det inte alltså, utan bara ett påhopp (som tydligen är ett frekvent använt ord och fenomen i alla diskussioner här nu förtiden)?
Jaha, kul för dig.
Förresten, när jag tänker efter, har nog varit mer nykter än full senaste 1-2årens fester jag varit på.
March 10, 2003
Varit på promenad med en tjejpolare och hennes hund. Spenderat kvällen med att tvätta kläder, samt bannat ilg@dd från forumet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 11, 2003
Ctrl wrote: Varit på promenad med en tjejpolare och hennes hund. Spenderat kvällen med att tvätta kläder, samt bannat ilg@dd från forumet.
Har varit hos morsan på middag, sålt ett par datorer, byggt lite på min Seti-dator, och korkat upp fin-cognacen för att fira den stora händelsen! 🙂
February 12, 2003
fisken wrote: Kört bort ris och kvistar till brasan.
Stekt pannkakor.
Lämnat fälgar med däck till storebror.Umgåtts med tjejen hela helgen utöver det.
Väldigt mycket off-topic-fråga: ska du ner till Mantorp 10/5, tro? 🙂
För min egen del har jag kollat på F1, varit en sväng till elmor och bytt prylar, kört som en dåre hem, varit med tjejen och... Err... Jo, just det, varit till Willys med. Sen var det inte så mycket mer.
December 6, 2006
Gick upp för en 15-20 minuter sedan.. 10 timmars sömn var precis vad man behövde. Relativt god sömn har man fått.. varit uppe 1-2 ggr inatt bara för det eviga nattpissandet 😛
Även varit stressad över ett eventuellt bilköp i veckan.. mycket att tänka på nu.
Iväg om en timma till jobbet för veckans första arbetsdag.. ska tydligen stängsla då djuren ska ut så fort så möjligt nu när vårbruket är färdigt. Ja.. vad kan mer hända idag måntro.
emokid wrote: Tycker du ska lägga in lite bilder på söta kor. 🙂
Ledsen.. glömt att svara på detta 😛
Bilder kan väl tänkas komma upp när vi har betessläpp om någon vecka eller två.. tre kanske.. 😉
4 Guest(s)