December 11, 2002
denstore wrote: Vaknade upp med Cognacs-smak i munnen. Tur att han inte kan bli bannad varje kväll.;)
Hmm men tamefan kommer jag ändå att sakna denne man. Jag menar... vem fan ska jag nu gapskratta åt på forumet? Icke desto mindre var den välförtjänt och jag undrar ibland varför det tog så lång tid? 😀
Har vaknat och vandrat jyckarna, druckit kaffe, käkat frukost och gått till jobbet.
October 22, 2002
Mean Machine wrote: Väldigt mycket off-topic-fråga: ska du ner till Mantorp 10/5, tro? 🙂
Tror inte de eftersom bilen inte är besiktad eller har bytt allt jag ska byta. Men man vet aldrig eftersom det är skoj att köra bana, kanske gör en besiktning och byter det jag hinner med och åker ner.
Kanske kommer och tittar iaf och då åker jag nog Ådi ner.
OnT:
Har pillat och blåst rent munstyckena till IC-sprayen på subarun.
February 12, 2003
fisken wrote: Tror inte de eftersom bilen inte är besiktad eller har bytt allt jag ska byta. Men man vet aldrig eftersom det är skoj att köra bana, kanske gör en besiktning och byter det jag hinner med och åker ner.
Ajdå. Jag lär dyka upp med 205:an, men jag kommer nog inte köra, åker ner dit lite senare under dagen. Inte så förtroendeingivande med tickande ventillyftare, eller vad det nu är, man känner inte riktigt för att pressa allt för hårt. 🙂
Idag har jag väl mer eller mindre vaknat, ska iväg till posten och hämta lite prylar, bl.a. tjejens födelsedagspresent, sen ska jag väl iväg och fira henne.
November 22, 2001
Ctrl wrote: Json_81 - Din j**la tölp, du skulle sagt till mig så kunde jag bjudit på en öl juh.
Jag tror iofs inte jag hade behövt en extra öl :p
Men ska tänka på det nästa gång jag får för mig att åka dit ner 🙂
Ctrl wrote: Varit på promenad med en tjejpolare och hennes hund. Spenderat kvällen med att tvätta kläder, samt bannat ilg@dd från forumet.
Behövde han verkligen bli bannad? Jag håller inte med honom i mycket, men färgstarka personer är alltid roligt.
February 12, 2003
Json_81 wrote: Behövde han verkligen bli bannad? Jag håller inte med honom i mycket, men färgstarka personer är alltid roligt.
Problemet var väl mer att han inte skötte sig och rakt ut förolämpade folk. Då har man inget här att göra.
EDIT: Skrivit mitt 15000:e inlägg. Vill nog inte tänka på hur mycket tid jag lagt på det här forumet. 😛
March 11, 2003
Json_81 wrote: Behövde han verkligen bli bannad? Jag håller inte med honom i mycket, men färgstarka personer är alltid roligt.
För mig handlar det inte om färgstark eller inte. Det har väl funnits gott om färgstarka individer här på forumet som dock har lyckats inse att man faktiskt kan ha olika åsikter. Ilg@dd har väl gång på gång poängterat att folk från större orter söderöver, typ Stockholm, inte ska uttala sig om hur t.ex. viltvård, arbetslöshet, airbrushning, barnuppfostran eller religion ska utövas. Såna personer tillför inte särskilt mycket, och många tycker inte ens de är särskilt roliga.
Idag har jag hämtat ut ett Lian-chassi som jag hade hittat på blocket. Säljaren uppgav skicket som perfekt. Blir någon förvånad om jag säger att så inte var fallet? Repigt och jävligt, grejer saknades, och detaljer var sneda. Och skitigt. När jag nu poängterade att det inte direkt var perfekt, så får man höra att man inte kan förvänta sig mer när man betalar 750kr för ett chassi som en gång i tiden har kostat 2500kr. Precis som att de påverkar hur man uppfattar repor.....
February 12, 2003
Jag har nu hämtat prylarna till flickvännen, fått parkeringsböter (woho!) för att jag glömde P-skivan under de fem minuter jag var borta (och sedan blivit aslack på arslet som satte boten på bilen, det stod att han hade observerat bilen till en och en halv minut senare än jag kom dit), försökt ringa mongona, men inte fått något svar... 400:- man kunde haft mer kul med, om vi säger så.
Nu ska jag fira flickvännen, även om jag kunde varit på bättre humör.
November 22, 2001
denstore wrote: För mig handlar det inte om färgstark eller inte. Det har väl funnits gott om färgstarka individer här på forumet som dock har lyckats inse att man faktiskt kan ha olika åsikter. Ilg@dd har väl gång på gång poängterat att folk från större orter söderöver, typ Stockholm, inte ska uttala sig om hur t.ex. viltvård, arbetslöshet, airbrushning, barnuppfostran eller religion ska utövas. Såna personer tillför inte särskilt mycket, och många tycker inte ens de är särskilt roliga.
Jo, det ligger väl lite i det.
Jag kommer att sakna att ha en grinig gubbe här iaf :p
June 23, 2002
Ctrl wrote: Varit på promenad med en tjejpolare och hennes hund. Spenderat kvällen med att tvätta kläder, samt bannat ilg@dd från forumet.
Vilken jävla hjälte du är ska du veta.
December 6, 2006
Låste ute mig imorse.. så jäkla jobbigt, klantigt.
På med arbetskläder.. på gott humör.. går ut igenom dörren och ner till garaget.. börjar känna i fickan efter nycklar och inser att man glömt mobil, bilnycklar & hemnycklar och klockan är 06.45 på morgonen.
Som tur var bor chefens mamma i trappuppgången bredvid så de va bara att gå upp och väcka henne och låna hennes telefon så fick fastighetsskötaren komma och öppna.. dock tog detta 1 timma.. undra vad det kommer kosta ? 500 spänn har jag för mig :/
Aja.. idag har man harvat iallafall... fick gå tidigare från jobbet, 17.30, då tydligen alla andra slutar tidigare då va jag tvungen att gå tidigare jag med.. förstår inte varför men.. åkte hem och duschade tog sen bilen ut till tösen och pratade lite om helgen. Fick ställa in filmkvällen då de andra två töserna skulle bort och jag ska iväg och kolla på bil samt få främmande.
2 Guest(s)