July 14, 2005
Äntligen kommit underfund med hur man får flerkanaligt ljud i Vista/Windows 7 😮
Tydligen måste man alltid använda den vanliga Konfigurations panelen för att ställa in högtalaruppsättningen innan alla kanalerna dyker upp i X-Fi/Auzentechs Volume Panel.
Trevligt att få CMSS-3D surround för en jämnare ljudbild i mitt långsmala kyffe där jag bor.
Surround är bara värt något rätt inställt 🙄
November 22, 2001
Jobbar.
Stötte på något underligt på lunchen:
http://twitpic.com/47hdv
March 11, 2003
Inledde eftermiddagen med att jobba vidare på min SETI-burk. Förstörde precis en 240mm radiator, genom att ta ett par 3mm för långa skruvar. Känns rätt illa faktiskt. Löjligt irriterande. Skit skit skit!
Har hela dagen funderat på vad man ska lacka sidorna med. Några idéer? Jag funderade på Nvidia CUDA på ena sidan, och SETI´s logga på andra. Känns det OK?
December 6, 2006
EXTREMT varm dag...
Gick och plockade upp ris i bara arbetsbrallor.. solen brände på överkroppen och man njöt av dom varma vindarna.
Sedan kvällsmjölkning som vanligt.
Tog och installerade Firefox nu med.. tröttnade på att IE låste sig hela jäkla tiden.
Ja just det.. chefen ringde och hade sett att bilen jag kollat in står nu som "Reserverad" på Volvos parkering.. ska bli en spännande dag imorgon.
February 12, 2003
Varit till Kista, fått hårdvara kastad på mig (bokstavligen), käkat, köat på E4:an och satt dit nya fina svarta lister på 205:an. Har även byggt ihop min lekburk jag inte vet riktigt vad jag ska med den till bestående av ett Intel DQ45EK, E7200, 2x1GB DDR2 och en 120GB-disk i ett Morex Cubid 3688. 🙂
December 6, 2006
MakubeX wrote: Gymmar alltid sent, avskyr nær det ær en massa folk dær. Kan man få træna i en 'lugnare' miljø då. 🙂
Brukar vanligtvist va dær mellan 22.30ish - 00.00ish.
Erkänn du är lite rädd för de stora starka kvinnorna och tränar då senare 😉
http://www.aftonbladet.se/krop.....4251856.ab
😉
OnT:
Ledig idag.. ska iväg till Jönköping alldeles strax och äta mat hos morföräldrar.. passar även på och klipper mig samtidigt.
Längre fram idag ska man iväg till bilförsäljaren 🙂
October 22, 2002
Luftat bromsarna på Caddyn.
Käkat standard-torsdags-lunchen med en kompis. Besökt glasbanken där jag handlade två kassar med findricka för att komplettera fulölen.
Ska snart åka och kolla om det finns några toaletter kvar på Silvans utförsäljning. Ska handla två stycken om det finns. 50% denna vecka, 10% mer för varje vecka.
4 Guest(s)